popis
Managment, byznys

Knihy Managment, byznys

V kategorii Managment, byznys se nachází 3648 titulů.

(změnit výběr) všechny  

1.
Pozitivní leader
Jan Muhlfeit, Melina Costi  ·  BIZBOOKS (2017)
SKLADEM  TOP #9  
Věděli jste, že pozitivní přístup navyšuje produktivitu až o jednu třetinu? Bývalý prezident evropského Microsoftu, Jan Mühlfeit, shrnul své mnohaleté zkušenosti ve vedení lidí do čtyř kroků. Odhalte, jak inspirovat vlastní tým, jak (více o titulu)
Naše cena: 307 Kč  (tedy ušetříte 23%) posíláme ihned
2.
Na volné noze
Robert Vlach  ·  Jan Melvil publishing (2017)
TOP #11  
Podnikáte na sebe? Anebo s tím chcete teprve začít? Nechejte si poradit od nejpovolanějšího. Robert Vlach, známý podnikatel a konzultant vám ve své 760stránkové knize o podnikání nezávislých profesionálů na volné noze (tzv. freelancerů) poskytne přesně... (více o titulu)
Naše cena: 538 Kč  (tedy ušetříte 23%) obvykle posíláme do 8 dní
3.
Sprint
Jake Knapp, John Zeratsky, Braden Kowitz  ·  Jan Melvil publishing (2017)
SKLADEM  (1)
Sprint je jedinečný pětidenní proces řešení náročných problémů od tří partnerů ve společnosti Google Ventures, který se osvědčil ve více než stovce společností. Podnikatelé a lídři čelí každý den velkým otázkám: Kam napřít své úsilí a jak vůbec začít.. (více o titulu)
Naše cena: 351 Kč  (tedy ušetříte 12%) posíláme ihned
4.
Umění války
Sun-c'  ·  B4U Publishing (2014)
Proslulé pojednání mistra Suna o válečném umění se těší neutuchajícímu zájmu čtenářů i po více než dva a půl tisíci let, které uplynuly od jeho napsání. V čem spočívá jeho obliba? Paradoxně nikoliv v jeho válečnických aspektech, nýbrž v inspirativní... (více o titulu)
Naše cena: 158 Kč  (tedy ušetříte 12%) posíláme do 6 dní
5.
Začněte s PROČ
Simon Sinek  ·  Jan Melvil publishing (2013)
SKLADEM  (1)
Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily (více o titulu)
Naše cena: 263 Kč  (tedy ušetříte 12%) posíláme ihned
6.
Jak se loví hlupáci
George Akerlof, Robert Shiller  ·  Management Press (2017)
Ve své provokativní publikaci, plné přesvědčivých a výstižných příkladů ze života, její autoři, zpochybňují klasickou tezi moderní ekonomie, tradovanou již od dob Adama Smithe, že neviditelná ruka trhu vždy přináší... (více o titulu)
Naše cena: 351 Kč  (tedy ušetříte 12%) posíláme do 6 dní
7.
Jak z dobré firmy udělat skvělou
Jim Collins  ·  Grada (2008)
(2)
Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá... (více o titulu)
Naše cena: 374 Kč  (tedy ušetříte 12%) obvykle posíláme do 7 dní
8.
Řízení zásob
Stuart Emmett  ·  Computer Press (2008)
(1)
Sklady byly popsány jako místa, kde nákupčí uchovávají své omyly. Rovněž jsou vnímány jako "nutné zlo": místa, která zastavují tok zboží a tudíž zvyšují náklady, aniž by přidávaly hodnotu... (více o titulu)
Naše cena: 351 Kč  (tedy ušetříte 12%) posíláme do 6 dní
9.
Restart
Restart  
Jason Fried, David Heinemeier Hansson  ·  Jan Melvil publishing (2010)
SKLADEM  (20)
Provokativní, minimalistická a mimořádně poučná příručka zakladatelů známé americké firmy 37signals, proslavené úspěšnou webovou aplikací Basecamp a dalšími projekty, vás přinutí přehodnotit všechno, co jste se dosud dozvěděli o podnikání... (více o titulu)
Naše cena: 281 Kč  (tedy ušetříte 12%) posíláme ihned
10.
Lídři jedí poslední
Simon Sinek  ·  Jan Melvil publishing (2015)
SKLADEM  
„Miluji svoji práci!“ Patříte mezi ty šťastné, kteří toto upřímně prohlašují, nebo naopak od začátku pracovní doby očima posunujete ručičku na hodinách? Představte si, že se každé ráno těšíte do práce, prožijete báječný pracovní den a se skvělým pocitem.. (více o titulu)
Naše cena: 272 Kč  (tedy ušetříte 12%) posíláme ihned
11.
Jak drahé je zdarma?
Dan Ariely  ·  Práh (2009)
(8)
Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není... (více o titulu)
Naše cena: 256 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 6 dní
12.
Podivín
Ricardo Semler  ·  PeopleComm (2015)
(6)
Nesmírně čtivý a místy až neuvěřitelný příběh přerodu výrobní, direktivně řízené firmy v jednu z nejsvobodnějších společností dneška, které ostatní právem přezdívají “nejneobvyklejší pracoviště světa”... (více o titulu)
Naše cena: 349 Kč obvykle posíláme do 8 dní
13.
Byznys v plné nahotě
Richard Branson  ·  Eastone Books (2009)
Kniha Byznys v plné nahotě je návod na to, jak změnit překážky v podnikání na výzvy, problémy na příležitosti a příležitosti na úspěch. Důkazem, že je to opravdu možné, je úspěšný britský podnikatel a miliardář světového jména, sir Richard Branson... (více o titulu)
Naše cena: 523 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 6 dní
14.
Jak myslí milionáři
T. Harv Eker  ·  Práh (2006)
Bohatí lidé uvažují jinak než chudí. Zkuste přemýšlet jako oni, finanční úspěch vás nemine!.. (více o titulu)
Naše cena: 265 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 6 dní
15.
Podnikatelský mýtus
Michael E. Gerber  ·  incommunity (2011)
(1)
Rozšířená edice této fenomenální knihy pro start a růst vaší firmy se stala bestsellerem. Konzultant Michael E. Gerber díky zkušenostem z malého a středního podnikání vysvětluje, ... (více o titulu)
Naše cena: 280 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 6 dní
16.
Nová pravidla: Google - pohled zevnitř
Laszlo Bock  ·  Práh (2015)
„Prací strávíme v životě nejvíce času. A proto není správné, aby nás práce demotivovala a odlidšťovala,“ říká Laszlo Bock, šéf personalistiky ve firmě, která změnila svět informací... (více o titulu)
Naše cena: 360 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 6 dní
17.
Prodávat je lidské
Daniel H. Pink  ·  Jan Melvil publishing (2013)
SKLADEM  (2)
Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe... (více o titulu)
Naše cena: 284 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme ihned
18.
Bod zlomu
Malcolm Gladwell  ·  BIZBOOKS (2015)
(3)
Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se z neznámé knihy najednou stane... (více o titulu)
Naše cena: 284 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 6 dní
19.
Tvorba business modelů
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur  ·  BIZBOOKS (2015)
Kniha Tvorba business modelů je určena těm, kdo jsou připraveni odhodit zastaralé způsoby myšlení a přijmout nové, inovativní modely tvorby hodnoty: manažerům, konzultantům, podnikatelům – a obecně všem, kdo zastávají vedoucí pozice v organizacích všeho d (více o titulu)
Naše cena: 569 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 6 dní
20.
Vůdce, který nepotřeboval žádný titul
Robin S. Sharma  ·  Rybka Publishers (2016)
Ve své nejnovější knížce autor mezinárodního bestselleru Mnich, který prodal své ferrari vypráví příběh Blaka Davise, nepříliš úspěšného prodavače, jemuž se v osobním ani pracovním životě nijak zvlášť nedaří a který... (více o titulu)
Naše cena: 227 Kč  (tedy ušetříte 5%) posíláme do 6 dní



Řekni mi, co čteš, a já ti povím, kdo jsi. (anglické přísloví)
Kávička