Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Jaroslava Kynclová, Eva Karásková, Fortuna, 2009

152 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Jaroslava Kynclová, Eva Karásková, Fortuna, 2009
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Jaroslava Kynclová, Eva Karásková, Fortuna, 2009

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu,... Číst víc

Nakladatel
Fortuna, 2009
Počet stran
152

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor,... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

152 Kč

Vydavatelem doporučená cena: 179 Kč
U dodavatele > 5 ks
Posíláme do 4 – 5 dnů

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Jaroslava Kynclová, Eva Karásková, Fortuna, 2009
152 Kč

Více o knize

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
Číst víc
Počet stran
152
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
150×210 mm
Hmotnost
202 g
ISBN
9788073730611
Rok vydání
2009
Naše katalogové číslo
92425
Jazyk
čeština
Nakladatel
Fortuna
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Jestli je na světě něco, za co by stálo umřít, je určitě lepší zůstat kvůli tomu naživu.“

Hlava XXII - Joseph Heller, 2016
Hlava XXII
Joseph Heller