Vítejte z Arary. Proč jste se ocitli u nás v Martinusu? Arara.cz se stává součástí Martinus.cz :-) Více zde.

Metody výzkumu médií

NA SKLADĚ
Objednejte si zboží celkem nad 999 Kč a poštovné máte zdarma!

Poštovné zdarma nad 999 Kč!

Při objednávce nad 999 Kč neplatíte v našem obchodě poštovné. Kompletní podmínky poštovného.

Naše cena:
347 Kč
Běžná cena:
365 Kč
Ušetříte:
5% (18 Kč)

Posíláme do 24 hodin.
Objednávejte však rychle. ?

Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, máme však už jen poslední kus. Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 8 dní.



Přidat do wishlistu
Co je to wishlist?

Wishlist je seznam vašich tajných přání. Jediným kliknutím si do něj můžete ukládat tituly, které vás zaujaly a které byste v budoucnosti možná chtěli koupit pro sebe nebo své blízké. Pro používání wishlistu musíte být přihlášení.



Uloženo
Více doporučení

Lidé, kteří si koupili tuto knihu, si koupili také

Nahlásit chybu

O knize

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur).

PhDr. Tomáš Trampota, Ph.D., je vědeckým pracovníkem Centra mediálních studí FSV UK, přednáší zde analýzu mediálních obsahů a sociologii zpravodajství, analýzu médií pak na VOŠP.

PhDr. Martina Vojtěchovská je zástupkyní šéfredaktora odborného týdeníku Marketing & Media.

Portál

Další tituly vydavatelství

V roce 2015 oslavil Portál 25. výročí svého založení. Portál byl založen v roce 1990 s cílem pomáhat při výchově dětí a mládeže. Od začátku se proto zaměřil především na publikace z oborů pedagogika, psychologie a sociální práce, a to na odborné i populární úrovni. Později přibyly další oblasti jako sociologie, politologie, zdraví, média, antropologie, ekologie, filozofie, ekonomie, sémiotika či kulturologie.

Více informací
Pokračovat ve čtení

Poslat doplňující údaje o knize

Kupte výhodně společně

Celkem pouze za 493 Kč
(ušetříte 61 Kč)
Koupit společně

Podrobnosti

  • Počet stran: 296
  • Vazba: brožovaná
  • Rozměr: 131×200 mm
  • Hmotnost: 330 g
  • Jazyk: český
  • ISBN: 9788073676834
  • Rok vydání: 2010
  • Naše katalogové číslo: 91445


Hodnocení čtenářů a čtenářek       (zatím nikdo nehodnotil) Přidat hodnocení

Řekněte svůj názor na tento titul ostatním i vy!

Máte tuto knihu? Chcete se podělit o názor?

Podělte se o něj s ostatními čtenáři! Možná jim tak pomůžete při rozhodování.

1
Vaše hodnocení knihy
2
Chcete navrhnout další vaše oblíbené knihy? Klikněte.
3
Recenze a diskuse jsou službou pro návštěvnice a návštěvníky Martinus.cz. Příspěvky jsou zveřejněné obvykle do 24 hodin, vyhrazujeme si však právo neuveřejnit a vymazat zejména příspěvky, které:
  • jsou vulgární nebo urážlivé
  • nesouvisí s titulem nebo tématem
  • porušují nebo vyzývají k porušování autorských práv
  • odkazují na nabídku nebo webové stránky konkurence
  • obsahují jakékoli URL odkazy
  • nejsou podepsané
VISA MasterCard Platba24 Česká spořitelna MojePlatba Komerční banka ePlatby Raiffeisen Bank online převod GE Money Bank mPeníze mBank online převod Sberbank online převod Fio banka online převod ČSOB Poštovní spořitelna / Era PaySec Zuno Pay PayU