Kéž by si tuto knihu přečetli všichni ti, kteří prodejny vedou, vlastní či provozují! Za ty roky, po které dělám rozhovory s lidmi kolem maloobchodu a píši články o in-store komunikaci, jsem dospěla ke stejnému názoru jako Miloš Toman – že lidský faktor prodeje je největším úskalím našich obchodů. V designu, technologiích a umu jsme rychle dohnali rozvinutý kapitalistický svět, ale stále mě udivuje, že se tématem lidského přístupu málo zabýváme.
To je také důvod, proč shledávám tuto knihu jako ojedinělou a úžasně přínosnou. Autor knihy naprosto čtivým jazykem popisuje úskalí prodeje, ale hlavně pomocí příkladů úspěšných inspiruje a nevtíravě radí.
Právě pasáže „Pamatujte si:“ jsou tím, co by si měli obchodníci a prodávající stále připomínat.
Rozhodně knihu osobně doporučím všem známým i neznámým obchodníkům, se kterými se ve své praxi setkávám, protože věřím, že je v ní právě to, co může českým prodejnám hodně pomoci.
Blanka Machková, šéfredaktorka odborného časopisu IN STORE Marketing
Co Vás v hypermarketu nenaučí? To mě napadlo jako parafráze knihy o marketingu "Co vás na Harvardu nenaučí", když se mně do ruky dostala tato publikace, která výjimečně srozumitelným způsobem poskytuje návod, jak "zvládnout maloobchod" a vydělávat peníze, které u vás zákazník utratí rád.
Vladimír Hrdonka, nezávislý poradce nejen pro maloobchod
Děkuji Miloši Tomanovi za jeho přistup k marketingu a obchodu. Jeho myšlenky a informace jsou vždy inspirující pro běžné podnikáni, vycházejí z dnešní reality a umožňují rozvíjet nové myšlenky a nápady.
Tomáš Brož, Palmpc.cz eshop specialista v oboru navigací a chytrých telefonů