Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Odliš se, nebo zemři - Jack Trout, Steve Rivkin, Grada, 2006

314 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Odliš se, nebo zemři - Jack Trout, Steve Rivkin, Grada, 2006
Odliš se, nebo zemři - Jack Trout, Steve Rivkin, Grada, 2006

Odliš se, nebo zemři

Jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky

Zákazníci dnes mají zamotanou hlavu z obrovské nabídky různých produktů a neumějí zjistit, v čem se všechny ty výrobky a služby vlastně liší. Proto firmy, které nedokážou své... Číst víc

5,0 3 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2006
Počet stran
200

Zákazníci dnes mají zamotanou hlavu z obrovské nabídky různých produktů a neumějí zjistit, v čem se všechny ty výrobky a služby vlastně liší. Proto firmy, které nedokážou své produkty výrazně odlišit od konkurenční nabídky a vyčlenit se tak z davu, ... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Rebel Moon: Zrozená z ohně - V. Castro, Fobos, 2024

Více o knize

Zákazníci dnes mají zamotanou hlavu z obrovské nabídky různých produktů a neumějí zjistit, v čem se všechny ty výrobky a služby vlastně liší. Proto firmy, které nedokážou své produkty výrazně odlišit od konkurenční nabídky a vyčlenit se tak z davu, nemají šanci na přežití. Srdcem dnešního úspěšného marketingu je diferenciace! Světoznámí autoři vysvětlují, jak získat jedinečné postavení na trhu, jakými konkrétními způsoby se odlišit a získat tak jistou konkurenční výhodu; berou si na pomoc jak vymoženosti špičkové techniky, tak i selský rozum. Na příkladech malých i velkých firem rozebírají úspěšné diferenciační strategie. Marketingoví manažeři a specialisté se naučí, jak představovat pro zákazníka unikátní nákupní volbu, jak vybrat správnou poziční strategii, jak generovat inovativní marketingové nápady, jak využívat odlišnost v boji s konkurencí. Dozví se, proč jsou někteří marketéři tak úspěšní, zatímco jiní se jen lopotně pachtí a neumějí se odlišit. Ve světě, v kterém je nejen vaše firma, ale i vaše konkurence orientována na zákazníky, umí nabízet kvalitní produkty a služby, umí být cenově přístupná a snaží se být kreativní, není lehké přežít a uspět. Tato kniha vám k úspěchu pomůže.

Z obsahu:

Předmluva
Krutý výběr
Co se stalo s jedinečnou prodejní nabídkou?
Znovunalezení jedinečné prodejní nabídky
Zaměření na kvalitu a na zákazníka není cestou k odlišení
Kreativita není cestou k odlišení
Cena bývá zřídka cestou k odlišení
Vyčlenit se díky nabídce širokého sortimentu je obtížné
Jak dosáhnout odlišení
Proces odlišení se odehrává v myslích zákazníků
Prvenství je způsob odlišení
Vlastnictví atributů je jedním ze způsobů, jak se odlišit
Vůdcovství je způsob odlišení
Tradice je odlišující myšlenka
Odbornost je odlišení
Výhoda je způsob, jak se odlišit
Výrobky jako možnost odlišení
Poslední novinka jako možnost odlišit se
Být v kurzu je způsob, jak se odlišit
Odlišnost může být zničena růstem
Odlišit se často vyžaduje oběti
Být rozdílný na rozdílných místech
Uchovat si odlišnost
Kdo je za odlišení odpovědný?
Poznámky
Číst víc
Počet stran
200
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
170×240 mm
Hmotnost
358 g
ISBN
8024713012
Rok vydání
2006
Naše katalogové číslo
61015
Jazyk
čeština
Nakladatel
Grada
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

3 hodnocení

3
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Pokud chceš vědět, jaký někdo doopravdy je, všimni si, jak se chová ke svým podřízeným, ne k sobě rovným.“

Harry Potter a Ohnivý pohár - J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor), 2019
Harry Potter a Ohnivý pohár
J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor)