Vítejte z Arary. Proč jste se ocitli u nás v Martinusu? Arara.cz se stává součástí Martinus.cz :-) Více zde.

K čemu je grafický design?

Alice Twemlow  ·  Vydavatel: Slovart CZ, 2008
NA SKLADĚ       (1)
Objednejte si zboží celkem nad 999 Kč a poštovné máte zdarma!

Poštovné zdarma nad 999 Kč!

Při objednávce nad 999 Kč neplatíte v našem obchodě poštovné. Kompletní podmínky poštovného.

Naše cena:
379 Kč
Běžná cena:
399 Kč
Ušetříte:
5% (20 Kč)

Posíláme do tří dní.
Objednávejte však rychle. ?

Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, máme však už jen poslední kus. Dodání dalších může trvat déle, obvykle do pěti dní.



Přidat do wishlistu
Co je to wishlist?

Wishlist je seznam vašich tajných přání. Jediným kliknutím si do něj můžete ukládat tituly, které vás zaujaly a které byste v budoucnosti možná chtěli koupit pro sebe nebo své blízké. Pro používání wishlistu musíte být přihlášení.



Uloženo
Více doporučení

Lidé, kteří si koupili tuto knihu, si koupili také

Nahlásit chybu

O knize

Grafický design je důležitý pro komunikaci s lidmi: diváky, návštěvníky, čtenáři, uživateli, posluchači, hosty, účastníky, aktéry, vlivnými lidmi, kolemjdoucími, výzkumníky, příslušníky široké veřejnosti, komunitami, obyvateli, konzumenty, zákazníky, spolupracovníky a klienty. S grafickým designem se setkáváme obdobně jako se společenskými skupinami - některými malými, jako jsou místní komunity nebo speciální zájmové skupiny, a pak s velkými, do kterých patří obyvatelstvo a spotřebitelé všeobecně. Rozsah a způsob práce, kterou se designéři právě kvůli té které skupině - jejich publiku - zabývají, se velice různí. Někteří z nich tomuto publiku nevěnují žádnou pozornost a tvoří design pouze podle svých představ. Někteří designéři pracují pro jiné designéry. Někteří podle zadání požadavků klientů. Jiní postupně poznávají, že to budou právě oni, kdo se stanou příjemci výsledků své práce, která se od nich očekává, a někdy dokonce vítají vstup do vlastního výrobního nebo jiného pracovního společenství. Se všemi designéry, zařazenými do těchto jednotlivých skupin, se setkáme na stránkách této knihy a skrze jejich práci a filozofii prozkoumáme otázky, které mají zásadní důležitost pro současný design a jsou ještě mnohem důležitější pro lidi, kteří se s těmito otázkami setkávají v každodenním životě.

Preklad: Kateřina Cenkerová

Slovart CZ

Další tituly vydavatelství

Společnost Nakladatelství Slovart, s.r.o., byla založena v Praze v únoru 1994 jako dceřiná firma Vydavateľstva Slovart, s.r.o. se sídlem v Bratislavě.

Nakladatelství Slovart vydalo již více než 2000 českých titulů, a to licenčních knih předních světových nakladatelů (např. Dorling Kindersley, Könemann, Taschen, Gallimard). Dále vydává knihy domácích

autorů převážně z oblasti dětské a populárně naučné literatury např. Naše vlast, Encyklopedie naší přírody s trvalou snahou, aby měly reálnou perspektivu prosadit se i v zahraničí.

V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo také nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydává ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízí sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa.

Za poslední roky si Nakladatelství Slovart výrazně upevnilo pozici na českém knižním trhu, o jeho knihy je i velký mediální zájem a patří mezi nejvyhledávanější nakladatelství ze strany tuzemských i zahraničních obchodníků, běžných zákazníků i autorů.

Trvalé a cílené získávání perspektivních zahraničních kontaktů významně přispívá k rozšiřování vývozní, dovozní i ediční činnosti. Nakladatelství se stalo vývozcem nejprestižnějších českých knih o umění i od jiných vydavatelů do četných států Evropy, ale i do Japonska, USA a dalších zemí. Vlastní produkce a obchodní aktivity firmy jsou každoročně vysoce hodnoceny na nejvýznamnější přehlídce oboru v ČR - mezinárodním knižním veletrhu Svět knihy Praha.

Více informací

Zařazené v kategorii

Pokračovat ve čtení

Poslat doplňující údaje o knize

Podrobnosti

  • Originální název: What is Graphic Design for?
  • Počet stran: 256
  • Vazba: pevná
  • Rozměr: 170x220x25 mm
  • Hmotnost: 870 g
  • Jazyk: český
  • ISBN: 8073910273
  • Rok vydání: 2008
  • Naše katalogové číslo: 53717


Hodnocení čtenářů a čtenářek       (hodnotil 1 člověk) Přidat hodnocení

Řekněte svůj názor na tento titul ostatním i vy!

Máte tuto knihu? Chcete se podělit o názor?

Podělte se o něj s ostatními čtenáři! Možná jim tak pomůžete při rozhodování.

1
Vaše hodnocení knihy
2
Chcete navrhnout další vaše oblíbené knihy? Klikněte.
3
Recenze a diskuse jsou službou pro návštěvnice a návštěvníky Martinus.cz. Příspěvky jsou zveřejněné obvykle do 24 hodin, vyhrazujeme si však právo neuveřejnit a vymazat zejména příspěvky, které:
  • jsou vulgární nebo urážlivé
  • nesouvisí s titulem nebo tématem
  • porušují nebo vyzývají k porušování autorských práv
  • odkazují na nabídku nebo webové stránky konkurence
  • obsahují jakékoli URL odkazy
  • nejsou podepsané
andromeda
andromeda
1. prosince 2009
     
Reagovat

celkom dobre urobena, ale to nestaci

ide o umelecky ponatu a spracovanu knihu. Informacna hodnota takmer ziadna. Ak chcete popozerat obrazky, je to v poriadku. Ale garantujem, ze po prelistovani ju zalozite do police. (recenze z Martinus.sk) Zobrazit celou recenzi

Byla pro vás tato recenze přínosná?   (0)   (0)
VISA MasterCard Platba24 Česká spořitelna MojePlatba Komerční banka ePlatby Raiffeisen Bank online převod GE Money Bank mPeníze mBank online převod Sberbank online převod Fio banka online převod ČSOB Poštovní spořitelna / Era PaySec Zuno Pay PayU