Vydej se na cestu knižními světy
a vyhraj kopu knih!
Knižní putování - Vyprav se na cestu knižními světy - Martinus.cz, 2024
Marketing podle cílových skupin - Jochen Kalka, Florian Allgayer, Computer Press, 2007

449 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Marketing podle cílových skupin - Jochen Kalka, Florian Allgayer, Computer Press, 2007
Marketing podle cílových skupin - Jochen Kalka, Florian Allgayer, Computer Press, 2007

Marketing podle cílových skupin

Jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme

Odpovědi na otázky tohoto druhu podává tato kniha. Nabízí 3 rozsáhlé studie renomovaných německých sociologů, kteří mapují 32 skupin osob, jejichž životní styl je zcela rozdílný... Číst víc

3,0 1 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2007
Počet stran
270

Odpovědi na otázky tohoto druhu podává tato kniha. Nabízí 3 rozsáhlé studie renomovaných německých sociologů, kteří mapují 32 skupin osob, jejichž životní styl je zcela rozdílný... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024

Více o knize

Odpovědi na otázky tohoto druhu podává tato kniha. Nabízí 3 rozsáhlé studie renomovaných německých sociologů, kteří mapují 32 skupin osob, jejichž životní styl je zcela rozdílný. Dotazovaní spotřebitelé nejsou analyzováni jen teoreticky nebo s pomocí výsledků studií, ale také empiricky pomocí skupinových interview. V nich především nám prozrazují, jak vnímají reklamu, kterým značkám dávají přednost při nákupu, jak využívají média a jaké hodnoty vyznávají.

Kniha je určena:

* marketingovým manažerům, kteří chtějí dobře poznat své zákazníky
* sociologům, pro které je unikátní demografickou studií
* studentům a všem zájemcům o danou problematiku

Obsah publikace mapuje středoevropskou realitu, která se může jevit národně, regionálně či dobově podmíněná. Svým způsobem je však univerzální, neboť jak však uzavírají autoři výsledek své studie: "člověk, který jezdí s BMW a kupuje tyčinku Mars, pere ještě dnes s Persilem – pokud to dělal již dříve."
Číst víc
Počet stran
270
Vazba
pevná vazba
Rozměr
170×230 mm
Hmotnost
884 g
ISBN
8025116173
Rok vydání
2007
Naše katalogové číslo
45712
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

3,0 / 5

1 hodnocení

0
0
1
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„Proti některým částem svého já zůstáváme bezmocní. “

Osamělost prvočísel - Paolo Giordano, 2021
Osamělost prvočísel
Paolo Giordano