Knihy
E-knihy

Reklama

Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání

Grada, 2018
Okamžitý download
PDF
Nakladatel
Grada, 2018

Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat...

Čti víc

254 Kč

Běžná cena Běžně 299 Kč

Ušetříte 15%

Okamžitě ke stažení

Doporučené tituly a kolekce

Více o eknize

Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy.

Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo.

Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci.

V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.
Čti víc
Kupte společně
Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
Chladnokrevně - Robert Bryndza
593 Kč
Ušetříte 105 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
232
Nakladatelství
Grada
Jazyk
český
Naše katalogové číslo
452059
Rok vydání
2018

Recenze

Jak se vám e-kniha líbila?

Čti víc
Kupte společně
Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
Chladnokrevně - Robert Bryndza
593 Kč
Ušetříte 105 Kč

„Nikdy nepůjčuj knihy, protože nikdo ti je nikdy nevrátí. Jediné knihy v mé knihovně jsou ty, které mi půjčili jiní.“

Anatole France