Mezinárodní marketingový management
Přečtená
Globalizace a světové trhy/Marketingové plánování a controlling/Potenciál a lidské zdroje
- Nakladatel
- Computer Press, 2007
- Počet stran
- 360
Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli... Číst víc
- Brožovaná vazba
- Výborný stav
- Čeština
112 Kč
Posíláme ihned
Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!
Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.
Vyzkoušet KnihovrátekProč nakupovat na Martinus.cz?
- Doprava zdarma od 999 Kč
- Více než 5 000 výdejních míst
- Záložky ke každému nákupu