Vítejte z Arary. Proč jste se ocitli u nás v Martinusu? Arara.cz se stává součástí Martinus.cz :-) Více zde.

1000 způsobů zpracování písma

Tvar písmena dotažený k dokonalosti
Vydavatel: Slovart CZ, 2007
Naše cena:
379 Kč
Běžná cena:
399 Kč
Ušetříte:
5% (20 Kč)

Vyprodané
Kniha je vyprodaná a zřejmě už nebude dostupná, proto ji není možné objednat.
Co to znamená?

Této knihy už se prodaly všechny výtisky. Ani my, ani vydavatel nebo distributor už nemáme na skladě žádné kusy. Proto vám tuto knihu už nedokážeme sehnat. Teoreticky však můžete mít štěstí v jiných obchodech, které mohou ještě mít poslední kusy na skladě.

Zadejte svou e-mailovou adresu a budeme vás informovat, jakmile bude dostupná. Co to znamená?

Až bude tato kniha k dispozici, budeme vás informovat na e-mail, který uvedete. Jde jen o nezávaznou informaci pro vás, ne o pevnou objednávku - když budete mít o knihu zájem, můžete následně přijít na naši stránku a objednat si ji.


Přidat do wishlistu
Co je to wishlist?

Wishlist je seznam vašich tajných přání. Jediným kliknutím si do něj můžete ukládat tituly, které vás zaujaly a které byste v budoucnosti možná chtěli koupit pro sebe nebo své blízké. Pro používání wishlistu musíte být přihlášení.



Uloženo
Více doporučení

Lidé, kteří si koupili tuto knihu, si koupili také

Nahlásit chybu

O knize

Široká paleta grafických podôb písma od elegantného, tradičného a firemného po rozmarné, odvážne a hranaté. Obsahuje názvy fontov použitých v mnohých projektoch i súhrn 1000 príkladov premysleného a inšpiratívneho využitia tlačeného písma, spolu s uvedením autorov a fontov, ktoré boly v grafickej úprave využité

Slovart CZ

Další tituly vydavatelství

Společnost Nakladatelství Slovart, s.r.o., byla založena v Praze v únoru 1994 jako dceřiná firma Vydavateľstva Slovart, s.r.o. se sídlem v Bratislavě.

Nakladatelství Slovart vydalo již více než 2000 českých titulů, a to licenčních knih předních světových nakladatelů (např. Dorling Kindersley, Könemann, Taschen, Gallimard). Dále vydává knihy domácích

autorů převážně z oblasti dětské a populárně naučné literatury např. Naše vlast, Encyklopedie naší přírody s trvalou snahou, aby měly reálnou perspektivu prosadit se i v zahraničí.

V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo také nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydává ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízí sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa.

Za poslední roky si Nakladatelství Slovart výrazně upevnilo pozici na českém knižním trhu, o jeho knihy je i velký mediální zájem a patří mezi nejvyhledávanější nakladatelství ze strany tuzemských i zahraničních obchodníků, běžných zákazníků i autorů.

Trvalé a cílené získávání perspektivních zahraničních kontaktů významně přispívá k rozšiřování vývozní, dovozní i ediční činnosti. Nakladatelství se stalo vývozcem nejprestižnějších českých knih o umění i od jiných vydavatelů do četných států Evropy, ale i do Japonska, USA a dalších zemí. Vlastní produkce a obchodní aktivity firmy jsou každoročně vysoce hodnoceny na nejvýznamnější přehlídce oboru v ČR - mezinárodním knižním veletrhu Svět knihy Praha.

Více informací

Recenze, kritiky

Povinné čítanie pre dizajnérov, grafikov a platiacich divákov
Elena Akácsová, 27.2.2007, www.t-station.sk

Úryvok z recenzie:
1000 spôsobov spracovania písma, s podtitulom Tvar písmena dotiahnutý do dokonalosti – je kniha dotiahnutá do dokonalosti. Niet sa čo diviť, pretože ju graficky spracovali ľudia z autorského tímu agentúry WilsonHarvey (patriacej pod Loewy Group), ktorí ju vytvorili aj obsahovo a vyberali do nej najlepšie z najlepších svetových prác. Spod prísnej kontroly autorského tímu sa vymkla len jazykovo lokalizovaná obálka, ktorá graficky mierne utrpela dlhším názvom knihy v českom preklade. Kniha v prehľadnej katalógovej podobe ponúka 1000 ukážok použitia a spracovania písma v mnohých projektoch v tlačenej podobe. Je rozdelená do šiestich kapitol: Letáčiky + letáky, Knihy + časopisy, Logá + firemné hlavičky, Brožúry, Plagáty + transparenty, 3D + outdoor + digitálne. Na konci knihy je praktický index podľa agentúr, v ktorom sa dá zistiť nielen to, odkiaľ práce pochádzajú, kto bol projektový art director, dizajnér a kto osvietený zadávateľ, ale aj aký softvér bol použitý a samozrejme aj to najdôležitejšie – samotný hlavný hrdina knihy – font, teda tvar písma. Okrem indexu je v knihe už len jeden text, úvodné slovo šéfa autorského tímu Paula Burgessa. A potom už len ukážky a ukážky a ukážky. Čistá práca.

Pokračovat ve čtení

Poslat doplňující údaje o knize

Podrobnosti

  • Počet stran: 320
  • Vazba: flexi
  • Rozměr: 22,5x22,7 cm
  • Jazyk: český
  • ISBN: 8072098829
  • Rok vydání: 2007
  • Naše katalogové číslo: 33065

Hodnocení čtenářů a čtenářek       (hodnotili 3 lidé) Přidat hodnocení

Řekněte svůj názor na tento titul ostatním i vy!

Máte tuto knihu? Chcete se podělit o názor?

Podělte se o něj s ostatními čtenáři! Možná jim tak pomůžete při rozhodování.

1
Vaše hodnocení knihy
2
Chcete navrhnout další vaše oblíbené knihy? Klikněte.
3
Recenze a diskuse jsou službou pro návštěvnice a návštěvníky Martinus.cz. Příspěvky jsou zveřejněné obvykle do 24 hodin, vyhrazujeme si však právo neuveřejnit a vymazat zejména příspěvky, které:
  • jsou vulgární nebo urážlivé
  • nesouvisí s titulem nebo tématem
  • porušují nebo vyzývají k porušování autorských práv
  • odkazují na nabídku nebo webové stránky konkurence
  • obsahují jakékoli URL odkazy
  • nejsou podepsané
VISA MasterCard Platba24 Česká spořitelna MojePlatba Komerční banka ePlatby Raiffeisen Bank online převod GE Money Bank mPeníze mBank online převod Sberbank online převod Fio banka online převod ČSOB Poštovní spořitelna / Era PaySec Zuno Pay PayU