Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Mamma Mia!, Weidenfeld and Nicolson, 2006

957 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Mamma Mia!, Weidenfeld and Nicolson, 2006
Mamma Mia!, Weidenfeld and Nicolson, 2006

Mamma Mia!

    The story of a double phenomenon: the group who reinvented the world's perception of pop music in the 1970s, and the show based around their hits which became an entertainment... Číst víc

    Nakladatel
    Weidenfeld and Nicolson, 2006
    264 stran
    4-5 hodin čtení

    The story of a double phenomenon: the group who reinvented the world's perception of pop music in the 1970s, and the show based around their hits which became an entertainment industry legend in its own right, opening in 85 cities... Číst víc

    • Pevná vazba
    • Angličtina
    Vyprodané

    Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

    Potřebujete poradit knihu?

    Zeptejte se online knihkupce!

    Proč nakupovat na Martinus.cz?

    • Doprava zdarma od 999 Kč
    • Více než 5 000 výdejních míst
    • Záložky ke každému nákupu

    Naši skřítci doporučují

    Více o knize

    The story of a double phenomenon: the group who reinvented the world's perception of pop music in the 1970s, and the show based around their hits which became an entertainment industry legend in its own right, opening in 85 cities and seen by over 20 million people. Through the stories, recollections and reflections of ABBA, intertwined with the commentary and observations of the MAMMA MIA! team, this book cuts through the thicket of myths and misconceptions that have grown up around ABBA to reveal what actually happened.
    Číst víc
    Počet stran
    264
    Vazba
    pevná vazba
    ISBN
    0297844210
    Rok vydání
    2006
    Naše katalogové číslo
    31856
    Jazyk
    angličtina
    Nakladatel
    Weidenfeld and Nicolson
    Kategorizace

    Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

    Nahlásit chybu

    Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

    Hodnocení

    Jak se líbila kniha vám?

    „A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “