Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Management zákaznických řešení - Vít Chlebovský, Grada, 2017

94 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Management zákaznických řešení - Vít Chlebovský, Grada, 2017
Management zákaznických řešení - Vít Chlebovský, Grada, 2017

Management zákaznických řešení

Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které... Číst víc

Nakladatel
Grada, 2017
Počet stran
128

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

94 Kč

Cena v knihkupectví: 249 Kč
Skladem 1 ks
Posíláme ihned

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

400 - Snídaně, brunch, kafe - Lukáš Hejlík, Došel karamel, 2024

Více o knize

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení.
Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„A je to tahle chvíle, skutečnost, že mě nenecháváš odejít, kterou připisuju na seznam svých důvodů, proč právě ty.“

Počkej na moře - Veronika Opatřilová, 2022
Počkej na moře
Veronika Opatřilová