Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Observing the User Experience - Elizabeth Goodman, Morgan Kaufmann, 2012

1 363 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
Observing the User Experience - Elizabeth Goodman, Morgan Kaufmann, 2012
Observing the User Experience - Elizabeth Goodman, Morgan Kaufmann, 2012

Observing the User Experience

A Practitioner's Guide to User Research

Observing the User Experience: A Practitioner's Guide to User Research aims to bridge the gap between what digital companies think they know about their users and the actual... Číst víc

Nakladatel
Morgan Kaufmann, 2012
Počet stran
608

Observing the User Experience: A Practitioner's Guide to User Research aims to bridge the gap between what digital companies think they know about their users and the actual user experience. Individuals engaged in digital product ... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

1 363 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Lovec čertů - Juraj Červenák, Argo, 2024
Observing the User Experience - Elizabeth Goodman, Morgan Kaufmann, 2012
1 363 Kč

Více o knize

Observing the User Experience: A Practitioner's Guide to User Research aims to bridge the gap between what digital companies think they know about their users and the actual user experience. Individuals engaged in digital product and service development often fail to conduct user research. The book presents concepts and techniques to provide an understanding of how people experience products and services. The techniques are drawn from the worlds of human-computer interaction, marketing, and social sciences. The book is organized into three parts. Part I discusses the benefits of end-user research and the ways it fits into the development of useful, desirable, and successful products. Part II presents techniques for understanding people's needs, desires, and abilities. Part III explains the communication and application of research results. It suggests ways to sell companies and explains how user-centered design can make companies more efficient and profitable. This book is meant for people involved with their products' user experience, including program managers, designers, marketing managers, information architects, programmers, consultants, and investors. Explains how to create usable products that are still original, creative, and unique A valuable resource for designers, developers, project managers-anyone in a position where their work comes in direct contact with the end user.
Číst víc
Počet stran
608
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
187×233 mm
Hmotnost
1240 g
ISBN
9780123848697
Rok vydání
2012
Naše katalogové číslo
218039
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Morgan Kaufmann
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Několik z nich se zavrtělo na židlích. Možná to byl signál, že ho konečně začínají chápat. Na druhou stranu to ale úplně klidně mohly být hemoroidy. U státních zaměstnanců člověk nikdy pořádně neví, na čem je.“

Složka 64 - Jussi Adler-Olsen, 2013
Složka 64
Jussi Adler-Olsen