Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Guerrilla Marketing - Jay Conrad Levinson, Piatkus, 2007

606 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Guerrilla Marketing - Jay Conrad Levinson, Piatkus, 2007
Guerrilla Marketing - Jay Conrad Levinson, Piatkus, 2007

Guerrilla Marketing

First published in 1983, Jay Levinson`s Guerrilla Marketing has become a classic in the field of business, revolutionising marketing for small businesses all over the world and... Číst víc

Nakladatel
Piatkus, 2007
Počet stran
384

First published in 1983, Jay Levinson`s Guerrilla Marketing has become a classic in the field of business, revolutionising marketing for small businesses all over the world and creating a new way to understand market share and how to gain it.... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

606 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

400 - Snídaně, brunch, kafe - Lukáš Hejlík, Došel karamel, 2024
Guerrilla Marketing - Jay Conrad Levinson, Piatkus, 2007
606 Kč

Více o knize

First published in 1983, Jay Levinson`s Guerrilla Marketing has become a classic in the field of business, revolutionising marketing for small businesses all over the world and creating a new way to understand market share and how to gain it. It also launched a veritable Guerrilla Marketing industry, including dozens of future Guerrilla books, CDs and speaker events. In this completely updated and expanded fourth edition of Levinson`s first Guerrilla Marketing book, his take-no-prisoners approach to finding clients is on full display, as he offers hundreds of marketing ideas that really work and a new roadmap for small-business success in the global marketplace. Filled with leading-edge strategies for marketing on the Internet, putting new technologies to work, targeting prospects, cultivating repeat and referral business, and managing in the age of telecommuting and freelance employees, among others, Guerrilla Marketing will be the entrepreneur`s marketing bible for the twenty-first century.
Číst víc
Počet stran
384
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
154×234 mm
Hmotnost
505 g
ISBN
9780749928117
Rok vydání
2007
Naše katalogové číslo
196042
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Piatkus
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
Guerrilla Marketing - Jay Conrad Levinson, Piatkus, 2007
Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione, Eastone Books, 2010
937 Kč

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Kupte společně
Guerrilla Marketing - Jay Conrad Levinson, Piatkus, 2007
Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione, Eastone Books, 2010
937 Kč

„Jestli něco dělá ze světa peklo, tak naše očekávání, že by to měl být ráj.“

Prokletí - Chuck Palahniuk, 2012
Prokletí
Chuck Palahniuk