Naše cena:
695 Kč

Vyprodaná
Kniha je vyprodaná a zřejmě už nebude dostupná, proto ji není možné objednat.
Co to znamená?

Této knihy už se prodaly všechny výtisky. Ani my, ani vydavatel nebo distributor už nemáme na skladě žádné kusy. Proto vám tuto knihu už nedokážeme sehnat. Teoreticky však můžete mít štěstí v jiných obchodech, které mohou ještě mít poslední kusy na skladě.

Zadejte svou e-mailovou adresu a budeme vás informovat, jakmile bude dostupná. Co to znamená?

Až bude tato kniha k dispozici, budeme vás informovat na e-mail, který uvedete. Jde jen o nezávaznou informaci pro vás, ne o pevnou objednávku - když budete mít o knihu zájem, můžete následně přijít na naši stránku a objednat si ji.


Přidat do wishlistu
Co je to wishlist?

Wishlist je seznam vašich tajných přání. Jediným kliknutím si do něj můžete ukládat tituly, které vás zaujaly a které byste v budoucnosti možná chtěli koupit pro sebe nebo své blízké. Pro používání wishlistu musíte být přihlášení.



Uloženo
Více doporučení

Lidé, kteří si koupili tuto knihu, si koupili také

Nahlásit chybu

O knize

Webdesign není jednoduchý, jen podceňovaný. A právě nadešel čas to změnit. Napsal jsem totiž první českou knihu o návrhu webu. Začínajícím webdesignerům ukáže cestu, zkušeným doplní mezery a zadavatelům ušetří statisíce za špatně navržený web nebo nesmyslný tendr.


Zastavme perpetuum mobile na mizerné weby
I zkušenější webdesigner občas podlehne Dunning-Krugerovu efektu. Tedy „netuší, že netuší, že netuší“.
Zadavatelé omezí výběrové řízení na grafiku hlavní strany a výsledek hodnotí jako líbí/nelíbí.
Kniha Web ostrý jako břitva to změní. A pomůže oběma stranám najít společnou řeč.
Webdesigneři
Po přečtení knihy budete rozdýchávat ztrátu iluzí o webdesignu. Ale zamyšlení nad svým procesem návrhu a doporučená literatura v každé kapitole vás vystřelí na dráhu úspěšného webdesignera.
Inspirujte se tipy, které jsem sbíral 10 let. Technika WBS usnadní nacenění webu, začnete brát vážně projektový trojimperativ a k návrhu přiberete metody Zlatých kruhů, Design studio nebo See-Think-Do framework.
Sepsal jsem svůj rámec pro návrh webu, který vás provede malou zakázkou i projektem za statisíce. Webdesigneři, grafici, analytici, kodéři a copywriteři tak lépe pochopí kontext své práce v týmu a celém procesu.
Zadavatelé projektů
Ujasníte si obchodní strategii, vlastní branding a archetyp značky. Lépe pak internetovou prezentaci zasadíte do svého marketingu a připravíte dokonalé podklady pro webdesignera.
Dozvíte se, proč příprava webu trvá déle než 3 měsíce a jak nastavit projektový rámec. Hodnocení webu změníte z posuzování grafiky na měření KPI a snížíte rizika, která by váš projekt ohrozila.
Navrhuje vám webdesigner uživatelský výzkum a vám to připadá zbytečné? Díky knize si i jako laik snadno ověříte, že váš dodavatel odvádí profesionální práci. A stačí k tomu jen pár kapitol, které vám dají potřebný rozhled.


Recenze, kritiky

„Honzovu knihu Web ostrý jako břitva jsem měl to potěšení číst a připomínkovat, ještě než vyšla. Rozhodně ji mohu vřele doporučit nejen webdesignérům, ale i jejich klientům, kteří se chtějí stát informovanými zadavateli. Ale pozor, Honza je ostrý a pravděpodobně vás připraví o roky hýčkané představy, jak by měl moderní web vypadat a co by měl umět. Takže zacházet v rukavičkách a nepokládat v dosahu dětí!“ Robert Vlach, podnikatelský poradce

Pokračovat ve čtení

Poslat doplňující údaje o knize

Podrobnosti

  • Počet stran: 214
  • Vazba: brožovaná
  • Rozměr: 216×286 mm
  • Hmotnost: 660 g
  • Jazyk: český
  • ISBN: 9788087923016
  • Rok vydání: 2014
  • Naše katalogové číslo: 186243

Hodnocení čtenářů a čtenářek       (hodnotilo 5 lidí) Přidat hodnocení

Řekněte svůj názor na tento titul ostatním i vy!

Máte tuto knihu? Chcete se podělit o názor?

Podělte se o něj s ostatními čtenáři! Možná jim tak pomůžete při rozhodování.

1
Vaše hodnocení knihy
2
Chcete navrhnout další vaše oblíbené knihy? Klikněte.
3
4
Recenze a diskuse jsou službou pro návštěvnice a návštěvníky Martinus.cz. Příspěvky jsou zveřejněné obvykle do 24 hodin, vyhrazujeme si však právo neuveřejnit a vymazat zejména příspěvky, které:
  • jsou vulgární nebo urážlivé
  • nesouvisí s titulem nebo tématem
  • porušují nebo vyzývají k porušování autorských práv
  • odkazují na nabídku nebo webové stránky konkurence
  • obsahují jakékoli URL odkazy
  • nejsou podepsané
Martin
Martin
22. ledna 2017
     
Reagovat

Kniha je dobrá

Je ale príliš teoretická. Autor sa asi rád počúva -číta. Je asi lepší prezentér ako odborník, ale to na tejto knihe neubralo dôležitosti. Keby si tuto knihu precitali marketéri na Slovensku a aplikovali by iba 20% do svojich webov, bola by tu radosť chodiť na slovenské stránky. Myslím, že kniha je dostatočne zrozumiteľná aj logická. Inak ak autorovi pošlete potvrdenie o nákupe, posle vám kód na jej elektronickú verziu zadarmo. (recenze z Martinus.sk) Zobrazit celou recenzi

Byla pro vás tato recenze přínosná?   (1)   (1)
Michal Opalek
Michal Opalek
11. července 2016
     
Reagovat Ověřený nákup

Ověřený nákup označuje recenze od přihlášených uživatelek a uživatelů, kteří si koupili knihu u nás.

Dala sa -2

Premna velmi malo konkretnych informácii. Co mi dala najviac su odkazy na dalsiu literaturu. A mam opat malo znakov na pridanie hodnotenia ............... (recenze z Martinus.sk) Zobrazit celou recenzi

Byla pro vás tato recenze přínosná?   (1)   (3)
Karol Vörös
Karol Vörös
26. července 2015
     
Reagovat

Skvelá kniha 3

Výborná kniha nabitá informáciami, skúsenosťami autora a odkazmi na ďalšiu literatúru. Kniha sa mi stala pomôckou, na ktorú sa obraciam pri návrhu webu a jeho konzultáciach. Určite pobaví aj vizuálna stránka knihy, ktorá obsahuje množstvo ilustrácií a hrátok s typografiou. Jedna z mojich TOP 2015. (recenze z Martinus.sk) Zobrazit celou recenzi

Byla pro vás tato recenze přínosná?   (3)   (0)
katarína
katarína
20. prosince 2014
     
Reagovat

poučné 1

naozaj veľmi poučné nie len pre webdesigneróv a nás ako zákazníkov, ale veľmi je zaujímavé sledovať aj morálnu hodnotu, ktorú autor dáva čitateľovi. Som laik, ale kniha je naozaj veľmi čitateľne napísaná. Odporúčam všetkým čo si idú dať robiť web, toto im otvorí OČI... (recenze z Martinus.sk) Zobrazit celou recenzi

Byla pro vás tato recenze přínosná?   (4)   (3)
jozo helenin
jozo helenin
26. října 2014
     
Reagovat

Názor čitateľa -3

je to jedna z najlepsich knih tohoto druhu, nelutujem investicie ani do tejto ani do podobnych (Mario Rožensky Affiliate..., Medonosny marketing..., Obsahovy marketing... a podobne tituly) Naozaj vdaka autorom a vdaka vydavatestvu a vdaka Martinusu. Vrelo odporucam (recenze z Martinus.sk) Zobrazit celou recenzi

Byla pro vás tato recenze přínosná?   (10)   (13)
VISA MasterCard Platba24 Česká spořitelna MojePlatba Komerční banka ePlatby Raiffeisen Bank online převod GE Money Bank mPeníze mBank online převod Sberbank online převod Fio banka online převod ČSOB Poštovní spořitelna / Era PaySec Zuno Pay PayU