Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Velká kniha o prodeji - Martin Limbeck, Grada, 2014

495 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Velká kniha o prodeji - Martin Limbeck, Grada, 2014
Přečtená
Velká kniha o prodeji - Martin Limbeck, Grada, 2014

Velká kniha o prodeji
Přečtená

Nový hardselling – Staňte se jedničkou na trhu

Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody... Číst víc

Nakladatel
Grada, 2014
Počet stran
288

Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy. Co je to vlastně NOVÝ HARDSELLING? Je to moderní... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Výborný stav
  • Čeština

495 Kč

Skladem
Posíláme ihned

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Hora v moři - Ray Nayler, Host, 2024

Více o knize

Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy.
Co je to vlastně NOVÝ HARDSELLING? Je to moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojující dva klíčové aspekty – důslednou a cílevědomou snahu o uzavření zakázky a řízení vztahů se zákazníky nutné k vybudování dlouhodobého a funkčního obchodního partnerství. Jeho podstatou je osm etap úspěšného prodeje: od počátečního telefonického kontaktu přes první rozhovor, prezentaci nabídky a uzavření zakázky až po poprodejní služby.

Stěžejním prvkem tohoto nového prodejního konceptu je NOVÝ HARDSELLER. Na stránkách této knihy poznáte tajemství jeho úspěchů a zjistíte jak:
  • se sami naprogramovat k úspěchům při prodávání
  • se dostat k zákazníkům na nejvyšších úrovních managementu
  • aktivně vést prodejní rozhovor a přesvědčit klienty neodolatelnými argumenty
  • porozumět spektru komunikačních nuancí a využít tyto vědomosti k užitku svému i klientovu
  • cíleně řídit klientovy akce i reakce a dovést jej tak k úspěšnému uzavření zakázky
  • z nově přesvědčených klientů udělat dlouhodobě nadšené a věrné zákazníky
V knize získáte mnoho konkrétních praktických rad a tipů například pro telefonické rozhovory, pro vyjednávání o ceně nebo pro návštěvy klientů a také řadu příkladů z praxe. Přehledná a srozumitelná kniha poslouží všem nováčkům i starým mazákům na cestě stát se NOVÝM HARDSELLEREM!
Číst víc
Počet stran
288
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
170×240 mm
Hmotnost
625 g
Rok vydání
2014
Naše katalogové číslo
1164113
Jazyk
čeština
Nakladatel
Grada
Pro koho
pro začátečníky
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Žádná cesta není slepá, když máš otevřené oči.“

Dobře mi tak - Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie), 2017
Dobře mi tak
Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie)