Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Marketing služeb - Miroslava Vaštíková, Grada, 2014

349 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Marketing služeb - Miroslava Vaštíková, Grada, 2014
Marketing služeb - Miroslava Vaštíková, Grada, 2014

Marketing služeb

Efektivně a moderně, 2., aktualizované a rozšířené vydání

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané... Číst víc

4,2 5 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2014
Počet stran
272

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména... Číst víc

  • Kniha
  • Čeština

349 Kč

Skladem 2 ks
Posíláme ihned
Další knižní vydání
Marketing služeb - Miroslava Vaštíková, Grada, 2008
Brožovaná vazba
Čeština, 2008
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024

Více o knize

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a obcí, a studentům VŠ.

Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a marketingem obcí.

Nové vydání knížky je rozšířeno např. o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě, a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka také obsahuje řadu nových příkladů z praxe.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,2 / 5

5 hodnocení

4
0
0
0
1

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Peter
Neověřený nákup
16.2.2020
Nektuálné informácie !!!!
Tento příspěvek prozrazuje důležité momenty děje, proto je skrytý, abychom vám nepokazili zážitek ze čtení.
Strana 148 citujem pani "Mimo populárnejší Facebook jsou ve světe, ale i u nás velmi rozšírené sítě MySpace a Twitter, ktorý používají zejmená technologicky vyspělí užívatelé" Táto kniha je smrť a nie aktualizované a rozšírené vydanie !!! Číst víc

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Vůbec mluvili jen málo, ale trávili čas spolu, každý ponořený do svého vlastního víru, a drželi jeden druhého, pevně a bezpečně, a moc slov k tomu nepotřebovali. “

Osamělost prvočísel - Paolo Giordano, 2021
Osamělost prvočísel
Paolo Giordano