Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Naučte se,
jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu.
Kniha
„Obsahový marketing – Nakrmte internet svým obsahem“ je první ucelenou publikací o obsahovém marketingu na internetu v českém jazyce a klade si za cíl seznámit čtenáře s tímto relativně novým způsobem internetového marketingu. Ukáže vám, jak můžete díky obsahu začít získávat více návštěvníků a zákazníků pro svoje stránky. Od základů obsahového marketingu přechází k určení person pro cílení obsahu až k vhodnému týmu pro produkci obsahu. Kniha se dále zabývá vytvořením obsahové strategie a způsoby samotné tvorby obsahu. Nemalá část publikace se věnuje také propagaci obsahu a měření výsledků této formy internetového marketingu. Kniha je napsaná prakticky tak, abyste mohli rady z ní aplikovat na svoje webové stránky.
Je tato kniha určena pro vás?
Tato knihu byla napsaná pro majitele webových stránek, podnikatele a marketingové pracovníky, kteří hledají způsob, jak získat více návštěvníků a zákazníků na internetu. Je vhodná pro všechny, kteří spojení obsahový marketing již někdy slyšeli, ale zatím neví, co přesně znamená a jak plně využít jeho potenciál. Obsahuje informace pro začátečníky i pokročilé, které vám pomohou pochopit obsahový marketing a implementovat ho do praxe ve vašem podnikání na internetu.
Autoři vám v knize mimo jiné prozradí:
– Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium
– Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace
– Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu
– Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing
– Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní
– Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat
– Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledky