Naše cena:
369 Kč

Vyprodané
Kniha je vyprodaná a zřejmě už nebude dostupná, proto ji není možné objednat.
Co to znamená?

Této knihy už se prodaly všechny výtisky. Ani my, ani vydavatel nebo distributor už nemáme na skladě žádné kusy. Proto vám tuto knihu už nedokážeme sehnat. Teoreticky však můžete mít štěstí v jiných obchodech, které mohou ještě mít poslední kusy na skladě.

Zadejte svou e-mailovou adresu a budeme vás informovat, jakmile bude dostupná. Co to znamená?

Až bude tato kniha k dispozici, budeme vás informovat na e-mail, který uvedete. Jde jen o nezávaznou informaci pro vás, ne o pevnou objednávku - když budete mít o knihu zájem, můžete následně přijít na naši stránku a objednat si ji.


Přidat do wishlistu
Co je to wishlist?

Wishlist je seznam vašich tajných přání. Jediným kliknutím si do něj můžete ukládat tituly, které vás zaujaly a které byste v budoucnosti možná chtěli koupit pro sebe nebo své blízké. Pro používání wishlistu musíte být přihlášení.



Uloženo
Více doporučení

Lidé, kteří si koupili tuto knihu, si koupili také

Nahlásit chybu

O knize

Štěstí doručeno je příběhem organizace, která vznikla na zelené louce a dnes dosahuje obratu přes miliardu dolarů ročně. O internetovém prodejci obuvi Zapposu se hovoří jako o nejvíce “sexy” firmě dnešních Spojených států. Patří k rostoucímu počtu firem, které se začínají zaměřovat na štěstí svých zaměstnanců i zákazníků a jejich finanční výsledky tak díky tomu ohromují svět. Autora této knihy Tonyho Hsieha považují mnozí za nového Jacka Welche. Štěstí doručeno patří v oblasti byznysu od svého vydání mezi celosvětově nejčtenější knihy. Inspirace Zapposem a Semcem ukáže na konkrétních příkladech, jak postavit dnešní pravidla podnikání doslova na hlavu.

V knize se dozvíte:
- Jak z nejnudnější práce udělat magnet, přitahující dlouhé fronty kandidátů
- Jak za deset let vybudovat firmu s ročním obratem přesahujícím miliardu dolarů
- Jak najít vyšší smysl v (na první pohled) ne zcela smysluplnném podnikání
- Jak vybudovat unikátní firemní kulturu
- Proč a jak zpřístupnit informace o fungování firmy zaměstnancům i veřejnosti
- Co je to lidské štěstí a jak ho nalézt v práci
- Jak diametrálně zvýšit chuť lidí do práce
- Že můžete působit radost, měnit svět a přitom více než slušně vydělávat
- Jaké jsou hodnoty Zapposu a jak jich využívá ke svému úspěchu
- Že si můžete Zappos jednoduše přijet prohlédnout na vlastní oči

5 důvodů proč přečíst:
1. Dozvíte se, jak z nudné práce (skladník, operátor na call centru) udělat poslání, které lidi milují.

2. Získáte příběh firmy vzniklé na zelené louce (“start-up”) a tím inspiraci pro vaše podnikání.

3. Možná pochopíte, co je to štěstí a jak to osobní skloubit s pracovním.

4. Získáte inspiraci a tipy na to, jak vybudovat jedinečnou firemní kulturu.

5. Stějně jako Ricardo Semler dokáže i Tonny Hsieh dokonale pobavit. Kromě inspirace se těšte i na zábavu.

Z nášho blogu: Jak prodávat štěstí


Pokračovat ve čtení

Poslat doplňující údaje o knize

Podrobnosti

  • Originální název: Delivering Happiness (Koupit v originální verzi)
  • Počet stran: 256
  • Vazba: brožovaná
  • Rozměr: 130×200 mm
  • Hmotnost: 330 g
  • Jazyk: český
  • ISBN: 9788087917053
  • Rok vydání: 2013
  • Naše katalogové číslo: 162971

Co si myslíme my

Bibiána Timková - zaměstnanec/zaměsnankyně

23. listopadu 2014      

Kniha Tonyho Hsieha nie je len o jeho ceste za hodnotami a peniazmi, je to vízia, ako by mohli vyzerať firmy budúcnosti. Dnes je doba, kedy sa strácajú hodnoty a všetci sa náhlia iba za peniazmi bez toho, aby boli naozaj šťastní. Ale táto kniha nie je o tom, ako byť šťastný. Je to o tom, ako zarábať peniaze a prinášať ľuďom spokojnosť. Príkladom je autor sám, ktorý sa vydal na cestu firemnej kultúry, ktorá sa zakladá na skutočných hodnotách. Len vďaka tomu môžu byť všetci šťastní – vedenie, zamestnanci aj zákazníci.
Cesta firmy Zappos nebola vždy taká jednoduchá. Od jej počiatkov a problémov až k fúzii s Amazonom. Autor nič netají a do publikácie prispeli aj samotný zamestnanci. Podáva akýsi návod, ako z firmy spraviť miesto, ktoré profituje, kde ľudia s radosťou pracujú a ktorá doručuje zákazníkom šťastie. Kniha je plná myšlienok, názorov a inšpirácií.
Knihu by som odporučila každému, kto vedie nejakú firmu alebo ľudí, ale aj zamestnancom, ktorí chcú na sebe pracovať a ktorí chcú z firmy, kde pracujú, spraviť prácu snov.
(zobrazit celou recenzi)

Hodnocení čtenářů a čtenářek       (hodnotilo 16 lidí) Přidat hodnocení

Řekněte svůj názor na tento titul ostatním i vy!

Máte tuto knihu? Chcete se podělit o názor?

Podělte se o něj s ostatními čtenáři! Možná jim tak pomůžete při rozhodování.

1
Vaše hodnocení knihy
2
Chcete navrhnout další vaše oblíbené knihy? Klikněte.
3
Recenze a diskuse jsou službou pro návštěvnice a návštěvníky Martinus.cz. Příspěvky jsou zveřejněné obvykle do 24 hodin, vyhrazujeme si však právo neuveřejnit a vymazat zejména příspěvky, které:
  • jsou vulgární nebo urážlivé
  • nesouvisí s titulem nebo tématem
  • porušují nebo vyzývají k porušování autorských práv
  • odkazují na nabídku nebo webové stránky konkurence
  • obsahují jakékoli URL odkazy
  • nejsou podepsané
GIVT.cz, Barbora Říhová
GIVT.cz, Barbora Říhová
15. srpna 2016
     
Reagovat

-1

Tento příspěvek prozrazuje důležité momenty děje, proto je skrytý, abychom vám nepokazili zážitek ze čtení.
Přejete si ho zobrazit?

Nepochybně jedna z nejlepších knížek, co si můžete přečíst. Myslím to naprosto vážně. Bojíte se, že vás kniha o podnikání nebude bavit? No tak to se fakt pletete. Tony v ní popisuje svůj život už od dětství, kdy si na zahradě vytvořil farmu na žížaly, tiskl místní zpravodaj a prodával ho sousedům, a vůbec vymýšlel spoustu inovací - třeba systém jak oklamat rodiče, aby si mysleli, že 5 hodin denně cvičí na housle.
Zábavnou formou se snaží odhalit svůj pohled na podnikání a hlavně na to, co pro něj znamená štěstí - a rozhodně se mu to daří.
Co v knížce najdete - spoustu inspirace, nápadů, podnětů pro váš vlastní rozvoj, a taky dost zábavných pasáží :)
Co v knížce nenajdete - nudné byrokratické nebo pseudomotivační kecy.
Citát: “I thought about how easily we are all brainwashed by our society and culture to stop thinking and just assume by default that more money equals more success and more happiness, when ultimately happiness is really just about enjoying life.”
A co dokazuje, že Zappos má komunikaci se zákazníky na opravdu top úrovni? Třeba tenhle můj instagramový post, který mi hned komentovali :) https://www.instagram.com/p/BHeO7BxBg88/?taken-by=barbullin

P.S.: Nebojte se přečíst si knížku v angličtině, je to napsané "lidově" a čte se to moc pěkně :)
Zobrazit celou recenzi

Byla pro vás tato recenze přínosná?   (0)   (1)
Zbyněk
Zbyněk
15. července 2015
Reagovat

výborná knížka -1

Pokud chcete přečíst příběh úspěšného businessmana, který dokázal vybudovat fungující kolos s originální firemní kulturou, je to knížka právě pro Vás. Dozvíte se, že není jednoduché dosáhnout snadno úspěchu v zásilkovém prodeji. Není jednoduché ani nastavit a udržet přátelský přístup se všemi kolem firmy - zákazníky, zaměstnanci, dodavateli. Je to úžasná knížka, kterou jsem s velkou chutí přečetl a nechal se inspirovat. Zobrazit celou recenzi

Byla pro vás tato recenze přínosná?   (0)   (1)
miso
miso
30. srpna 2014
     
Reagovat

Názor čitateľa 1

vyborna kniha o inovativnom, modernom a efektivnejsom sposobe riadenia firmy - a hlavne ludskejsom :)) (recenze z Martinus.sk) Zobrazit celou recenzi

Byla pro vás tato recenze přínosná?   (2)   (1)
Dalibor Cicman
Dalibor Cicman
27. července 2014
     
Reagovat Ověřený nákup

Ověřený nákup označuje recenze od přihlášených uživatelek a uživatelů, kteří si koupili knihu u nás.

Učebnica orientacie na zákazníka 3

Celkovo je to inšpiratívna kniha, vďaka ktorej začnete niektoré veci úplne inak vnímať ako doteraz. (live-linku ako marketingový nastroj...) Skladá sa z 3 častí. 1 - Tonyho život pred Zapposom, 2 - začiatky Zapposu 3 - firemna kultura, marketing, sloboda v práci. Prvé 2 časti písané ako pútavý príbeh, od ktorého sa neodlepíte. V tretej odhaľuje know-how prečo je Zappos pokladaný za jedného z najobľúbenejších zamestnávateľov a firmu s najlepším prozákazníckym prístupom

Určite ju odporúčam každému zamestnávateľovi alebo podnikateľovi na internet.

Napísal som na túto knihu aj recenziu na svoj blog, ak by niekoho zaujímala ;) daliborcicman.com/stesti-doruceno-tony-hsieh-zappos-recenzia
(recenze z Martinus.sk) Zobrazit celou recenzi

Byla pro vás tato recenze přínosná?   (3)   (0)
18. ledna 2014
     
Reagovat

Názor čitateľa

Pútavé a rýchle čítanie. Málo motivačných žvástov, viac o pozadí vzniku výnimočnej značky. Daroval som už viackrát. (recenze z Martinus.sk) Zobrazit celou recenzi

Byla pro vás tato recenze přínosná?   (1)   (1)
katarína
katarína
17. října 2013
     
Reagovat

skvelá firma

veľmi zaujímavé a inšpirujúce (recenze z Martinus.sk) Zobrazit celou recenzi

Roman
Roman
14. září 2013
     
Reagovat

Názor čitateľa 5

Veľmi poučné, škoda že sa Slovensko nachádza vo vývojovej etape doby ľadovej. .. (recenze z Martinus.sk) Zobrazit celou recenzi

24. června 2013
     
Reagovat

Názor čtenáře 1

Velmi inspirativní! Zobrazit celou recenzi

Honza
Honza
3. června 2013
Reagovat

Audiokniha 1

Tento příspěvek prozrazuje důležité momenty děje, proto je skrytý, abychom vám nepokazili zážitek ze čtení.
Přejete si ho zobrazit?

Kniha Štestí doručeno je velice poučná. Uvítal bych její převedení do Audioknihy, aby bylo i co poslouchat na dlouhých služebních cestách... :) Zobrazit celou recenzi

Lenka
Lenka
23. května 2013
     
Reagovat

Názor čtenáře

velmi inspirativní, doporučuji Zobrazit celou recenzi

12
VISA MasterCard Platba24 Česká spořitelna MojePlatba Komerční banka ePlatby Raiffeisen Bank online převod GE Money Bank mPeníze mBank online převod Sberbank online převod Fio banka online převod ČSOB Poštovní spořitelna / Era PaySec Zuno Pay PayU