Knihy
E-knihy

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Okamžitý download
PDF
EPUB
MOBI
Nakladatel
Grada, 2012

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání?

Čti víc

212 Kč

Běžná cena Běžně 249 Kč

Ušetříte 15%
Stíháme do Vánoc

Okamžitě ke stažení

Doporučené tituly a kolekce

Více o eknize

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům VŠ, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi.
Čti víc
Kupte společně
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Marek Šedivý, Olga Medlíková
Poslední hodina - Jeffery Deaver
391 Kč
Ušetříte 207 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Recenze

Jak se vám e-kniha líbila?

3,5 / 5

2 hodnocení

0
1
1
0
0

Grada Publishing je největší nakladatelství odborné literatury působící v České republice, v roce 2010 bylo 2. největší mezi českými nakladateli vůbec. Působí také na Slovensku. Vzniklo roku 1991. Pokrývá široké spektrum odborné literatury z nejrůznějších oblastí lidské činnosti. V jeho produkci jsou tituly s právní tematikou, knihy ekonomické, tituly z oblasti financí a účetnictví, manažerské tituly, psychologické, zdravotnické, knihy s počítačovou tematikou, o architektuře a stavebnictví, knihy technické z nejrůznějších oborů a profesí. Tuto škálu doplňuje i naučně odborná literatura, která nabízí řadu publikací s velkým záběrem pro denní praktický život, např. sport a cestování.

Čti víc
Kupte společně
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Marek Šedivý, Olga Medlíková
Poslední hodina - Jeffery Deaver
391 Kč
Ušetříte 207 Kč