Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Západní symboly Feng Shui - Christine M. Bradler, Joachim Alfred P. Scheiner, Fontána, 2003

199 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Západní symboly Feng Shui - Christine M. Bradler, Joachim Alfred P. Scheiner, Fontána, 2003
Západní symboly Feng Shui - Christine M. Bradler, Joachim Alfred P. Scheiner, Fontána, 2003

Západní symboly Feng Shui

Aplikace "moderního" a našim současným potřebám přispůsobeného principu Feng Shui si vyžaduje optimální využití různých pomocných prostředků. Číst víc

5,0 5 hodnocení
Série
Feng šuej
Nakladatel
Fontána, 2003
Počet stran
184

Aplikace "moderního" a našim současným potřebám přispůsobeného principu Feng Shui si vyžaduje optimální využití různých pomocných prostředků. Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

199 Kč

U dodavatele > 5 ks
Posíláme do 3 – 5 dnů

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Rebel Moon: Zrozená z ohně - V. Castro, Fobos, 2024
Západní symboly Feng Shui - Christine M. Bradler, Joachim Alfred P. Scheiner, Fontána, 2003
199 Kč

Více o knize

Aplikace "moderního" a našim současným potřebám přispůsobeného principu Feng Shui si vyžaduje optimální využití různých pomocných prostředků. Ty se k nám dostávají nejenom z kolébky Feng Shui, z Číny, nýbrž některé z nich již docela zdomácněly v našem západním okruhu. Právě o nich se dozvíte v této knize.
Číst víc
Počet stran
184
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
140×200 mm
Hmotnost
231 g
ISBN
8073360624
Rok vydání
2003
Naše katalogové číslo
15085
Jazyk
čeština
Série
Feng šuej
Nakladatel
Fontána
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

5 hodnocení

5
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “