Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Give and Take - Adam Grant, Weidenfeld and Nicolson, 2014

277 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Give and Take - Adam Grant, Weidenfeld and Nicolson, 2014
Give and Take - Adam Grant, Weidenfeld and Nicolson, 2014

Give and Take

Everybody knows that hard work, luck and talent each plays a role in our working lives. In his landmark book, Adam Grant illuminates the importance of a fourth, increasingly... Číst víc

Nakladatel
Weidenfeld and Nicolson, 2014
Počet stran
384

Everybody knows that hard work, luck and talent each plays a role in our working lives. In his landmark book, Adam Grant illuminates the importance of a fourth, increasingly critical factor – that the best way to get to the top is... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

277 Kč

Vydavatelem doporučená cena: 311 Kč
Skladem 1 ks
Posíláme ihned
Další knižní vydání (2)
Give and Take - Adam Grant, Viking, 2013
Pevná vazba
Angličtina, 2013
Více než 30 dní

Give and Take - Adam Grant, Orion, 2013
Pevná vazba
Angličtina, 2013
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024
Give and Take - Adam Grant, Weidenfeld and Nicolson, 2014
277 Kč

Více o knize

Everybody knows that hard work, luck and talent each plays a role in our working lives. In his landmark book, Adam Grant illuminates the importance of a fourth, increasingly critical factor – that the best way to get to the top is to focus on bringing others with you.

Give and Take changes our fundamental understanding of why we succeed, offering a new model for our relationships with colleagues, clients and competitors. Using his own cutting-edge research as a professor at Wharton Business School, as well as success stories from Hollywood to history, Grant shows that nice guys need not finish last. He demonstrates how smart givers avoid becoming doormats, and why this kind of success has the power to transform not just individuals and groups, but entire organisations and communities.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Řekl jsem již, že metafory jsou nebezpečné. Láska začíná metaforou. Jinak řečeno: láska začíná ve chvíli, kdy se žena vepíše svým prvním slovem do naší poetické paměti.“