Knihy
E-knihy

Marketing management

14. vydání

Grada, 2013
Nakladatel
Grada, 2013
Edice
Profesionál

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...

Čti víc

2 061 Kč

Běžná cena Běžně 2 290 Kč

Ušetříte 10%

Posíláme do týdne

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí.
Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.
Čti víc
Kupte společně
Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Důmyslné umění, jak mít všechno u prdele - Manson Mark
2 341 Kč
Ušetříte 278 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
816
Hmotnost
2670 g
Rok vydání
2013
Vazba
pevná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Grada
Rozměr
210×280 mm
ISBN
9788024741505
Naše katalogové číslo
148661

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0
Čti víc
Čti víc
Kupte společně
Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Důmyslné umění, jak mít všechno u prdele - Manson Mark
2 341 Kč
Ušetříte 278 Kč

„Nemilovat knihy znamená nemilovat moudrost. Nemilovat moudrost však znamená stávat se hlupákem. “

Jan Amos Komenský