Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Creating Powerful Brands - Leslie de Chernatony, Butterworth-Heinemann, 2010

1 507 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
Creating Powerful Brands - Leslie de Chernatony, Butterworth-Heinemann, 2010
Creating Powerful Brands - Leslie de Chernatony, Butterworth-Heinemann, 2010

Creating Powerful Brands

This has long been the one book that students can rely on to get them thinking critically and strategically about branding. This new fourth edition is no exception. The... Číst víc

Nakladatel
Butterworth-Heinemann, 2010
Počet stran
496

This has long been the one book that students can rely on to get them thinking critically and strategically about branding. This new fourth edition is no exception. The definitive introductory textbook for this crucial topic, ... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

1 507 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Creating Powerful Brands - Leslie de Chernatony, Butterworth-Heinemann, 2010
1 507 Kč

Více o knize

This has long been the one book that students can rely on to get them thinking critically and strategically about branding. This new fourth edition is no exception. The definitive introductory textbook for this crucial topic, it is highly illustrated and comes packed with over 50 brand-new, real examples of influential marketing campaigns.

Bullets:

Summarises the latest thinking and best practice in the domain of branding.
All new real marketing campaigns show how branding theories are implemented in practice.
Brought right up to date with a clear European and UK focus Undergraduate business and marketing students studying brand management will find this an invaluable resource in their quest to understand how branding really works.

Written by renowned specialists in brand management, marketing strategy and a rising star in the branding firmament. Extensive teaching aids accompany the book. In co-operation with Oxford Learning Lab, on-line streamed video supports this book.
Číst víc
Počet stran
496
Vazba
brožovaná vazba
ISBN
9781856178495
Rok vydání
2010
Naše katalogové číslo
147184
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Butterworth-Heinemann
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
Creating Powerful Brands - Leslie de Chernatony, Butterworth-Heinemann, 2010
More Than a Name - Jonathan Baldwin, Ava, 2006
3 049 Kč

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Kupte společně
Creating Powerful Brands - Leslie de Chernatony, Butterworth-Heinemann, 2010
More Than a Name - Jonathan Baldwin, Ava, 2006
3 049 Kč

„Ať člověk utíká, jak chce, sobě samému neunikne. Je to jako se stínem. Pořád se vás to drží.“

Po otřesech - Haruki Murakami, 2010
Po otřesech
Haruki Murakami