Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Competitive Intelligence - František Bartes, Key publishing, 2012

188 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Competitive Intelligence - František Bartes, Key publishing, 2012
Competitive Intelligence - František Bartes, Key publishing, 2012

Competitive Intelligence

Základ pro strategické rozhodování podniku

Základním východiskem autorova chápání Competitive Intelligence (CI) je skutečnost, že Competitive Intelligence chápe jako systémovou aplikační disciplínu. Žádný ze... Číst víc

Nakladatel
Key publishing, 2012
Počet stran
320

Základním východiskem autorova chápání Competitive Intelligence (CI) je skutečnost, že Competitive Intelligence chápe jako systémovou aplikační disciplínu. Žádný ze zahraničních, ani tuzemských autorů tento způsob chápání CI neuvádí. Toto pojetí... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

400 - Snídaně, brunch, kafe - Lukáš Hejlík, Došel karamel, 2024

Více o knize

Základním východiskem autorova chápání Competitive Intelligence (CI) je skutečnost, že Competitive Intelligence chápe jako systémovou aplikační disciplínu. Žádný ze zahraničních, ani tuzemských autorů tento způsob chápání CI neuvádí. Toto pojetí Competitive Intelligence jako systémové aplikační disciplíny staví před analytiky Competitive Intelligence nové možnosti. Autor zde navrhuje zcela originální „Pracovní plán Competitive Intelligence“. Jeho použití si vynucuje radikální změnu ve vytváření podmínek, které zabezpečují úspěšnou realizaci zpravodajské analýzy informace. Tato činnost se realizuje v tzv. Zpravodajské analýze informace, kterou autor považuje za „královskou disciplínu“ Competitive Intelligence. Zpravodajská analýza informace je svojí podstatou nejdůležitější a zároveň nejnáročnější etapou Competitive Intelligence. V této etapě se analyzují získaná data z primárního i sekundárního výzkumu. Právě v ní dochází k tvorbě přidané hodnoty u analyzované informace, tedy ke vzniku zpravodajství. Většinou se tímto způsobem získává znalost o budoucích záměrech konkurence.
Tato skutečnost umožňuje předávat vrcholovému vedení firmy hodnověrné podklady pro jeho strategické rozhodování, a proto musí být zabezpečena na velmi vysoké úrovni. V podnikové praxi této úrovni odpovídá tzv. inženýrská činnost, která je realizovaná rozhodujícími faktory: vědou, technikou a praxí. Z výše uvedeného vyplývá, že ve své podstatě správně pochopené a v podnikatelské praxi realizované Competitive Intelligence vytváří tzv. „předpověď o budoucnosti“. A právě v tomto a jen v tomto pojetí, má Competitive Intelligence svůj význam pro podnik.
Číst víc
Počet stran
320
Vazba
pevná vazba
Rozměr
178×248 mm
Hmotnost
690 g
ISBN
9788074181139
Rok vydání
2012
Naše katalogové číslo
143285
Jazyk
čeština
Nakladatel
Key publishing
Pro koho
pro začátečníky
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Jestli něco dělá ze světa peklo, tak naše očekávání, že by to měl být ráj.“

Prokletí - Chuck Palahniuk, 2012
Prokletí
Chuck Palahniuk