Knihy
E-knihy
283 Kč

Běžná cena Běžně 298 Kč

Ušetříte 5%
Nestíháme do Vánoc :(

Posíláme do 10 dní

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.
Čti víc
Kupte společně
Základy marketingu - Miroslav Karlíček a kolektiv
Základy marketingu -
475 Kč
Ušetříte 25 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

Grada Publishing je největší nakladatelství odborné literatury působící v České republice, v roce 2010 bylo 2. největší mezi českými nakladateli vůbec. Působí také na Slovensku. Vzniklo roku 1991. Pokrývá široké spektrum odborné literatury z nejrůznějších oblastí lidské činnosti. V jeho produkci jsou tituly s právní tematikou, knihy ekonomické, tituly z oblasti financí a účetnictví, manažerské tituly, psychologické, zdravotnické, knihy s počítačovou tematikou, o architektuře a stavebnictví, knihy technické z nejrůznějších oborů a profesí. Tuto škálu doplňuje i naučně odborná literatura, která nabízí řadu publikací s velkým záběrem pro denní praktický život, např. sport a cestování.

Čti víc
Kupte společně
Základy marketingu - Miroslav Karlíček a kolektiv
Základy marketingu -
475 Kč
Ušetříte 25 Kč