Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Marek Šedivý, Olga Medlíková, Grada, 2012

112 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Marek Šedivý, Olga Medlíková, Grada, 2012
Přečtená
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Marek Šedivý, Olga Medlíková, Grada, 2012

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Přečtená

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na... Číst víc

3,5 2 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2012
Počet stran
144

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky... Číst víc

  • Kniha
  • Výborný stav
  • Čeština

112 Kč

Cena nové knihy: 249 Kč
Skladem
Posíláme ihned
Další přečtené knihy
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Marek Šedivý, Olga Medlíková, Grada, 2012
Kniha
Mírně opotřebovaná Čeština, 2012
Skladem

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Hora v moři - Ray Nayler, Host, 2024

Více o knize

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou v
ěc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi.
Číst víc
Počet stran
144
Rozměr
170×240 mm
Hmotnost
281 g
Rok vydání
2012
Naše katalogové číslo
1395279
Jazyk
čeština
Nakladatel
Grada
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

3,5 / 5

2 hodnocení

0
1
1
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Dětství je továrna na lži, které mají neukončené trvání.“

Tíživá láska - Elena Ferrante, 2018
Tíživá láska
Elena Ferrante