Knihy
E-knihy

Jak na média

Nakladatel
Computer Media, 2011

Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce...

Čti víc

198 Kč

Běžná cena Běžně 220 Kč

Ušetříte 10%

Posíláme do pěti dní

Doporučené tituly a kolekce

198 Kč

Více o knize

Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů.

Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image.
Čti víc
Kupte společně
Jak na média - Jan Pospíšil
Freddie Mercury - Lesley-Ann Jones
488 Kč
Ušetříte 81 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
116
Hmotnost
240 g
Rok vydání
2011
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Computer Media
Rozměr
170×230 mm
ISBN
9788074020711
Naše katalogové číslo
120184

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

Kupte společně
Jak na média - Jan Pospíšil
Freddie Mercury - Lesley-Ann Jones
488 Kč
Ušetříte 81 Kč

„Kdo zabíjí člověka, zabíjí rozumnou bytost. Kdo však zabíjí dobrou knihu, zabíjí rozum sám. “

John Milton