Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Marketingová komunikace - Miroslav Foret, CPRESS, 2011

400 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Marketingová komunikace - Miroslav Foret, CPRESS, 2011
Přečtená
Marketingová komunikace - Miroslav Foret, CPRESS, 2011

Marketingová komunikace
Přečtená

+ DVD

Publikace je určena: - marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a... Číst víc

4,0 4 hodnocení
Nakladatel
CPRESS, 2011
Počet stran
488

Publikace je určena: - marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Výborný stav
  • Čeština

400 Kč

Cena nové knihy: 890 Kč
Skladem
Posíláme ihned
Další přečtené knihy (2)
Marketingová komunikace - Miroslav Foret, BIZBOOKS, 2006
Pevná vazba
Výborný stav Čeština, 2006
Skladem

Marketingová komunikace - Miroslav Foret, Computer Press, 2003
Brožovaná vazba
Výborný stav Čeština, 2003
Skladem

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024

Více o knize

Publikace je určena:
- marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili
- studentům na podnikatelských a obchodních fakultách – jako první česká učebnice věnující se uceleně právě problematice marketingové komunikace
Dozvíte se:
- jaké komunikační nástroje existují, jakou měrou jsou které využívány a co nám o jejich budoucnosti prozrazují dnešní trendy
- jak jsou členěny tzv. sdělovací prostředky a jak má marketingový pracovník komunikovat s novináři a redaktory
- co spadá pod pojem podniková identita, jakými prostředky je vyjadřována
- jak vám poslouží důsledně dodržovaný jednotný vizuální styl
- jak pracovat s podnikovou značkou, chceme-li ji změnit či inovovat
- že podniková kultura i image dokáží říci o firmě velmi mnoho a co všechno z nich může zákazník vyčíst
- jaké informace o vašich zákaznících vám podají různé zdroje, jak získaná data uspořádat a co z nich lze vyčíst
- na jakých základech má být postaven relevantní marketingový výzkum
- jak poznat, na jaké segmenty je trh členěn a jak je postupně pokrýt
- jak vytvořit pro danou zákaznickou skupinu adekvátní, a proto i srozumitelné marketingové poselství
- kdy využít reklamu, jak připravit a načasovat reklamní kampaň
- jak účinná a přitom levná může být podpora prodeje na místě
- kdy využít možností PR, sponzorství, direct marketingu ad.
- jakou roli hraje osobní kontakt na prodejním místě a co všechno může ovlivnit
- jak má vypadat marketingová komunikace ve veřejné správě Kniha nabízí množství příkladů a dokumentů z českého tržního prostředí, obsahuje i otázky, prostřednictvím kterých si můžete ověřit, nakolik jste problematiku pochopili a zvládli.
Na CD najdete doplňující materiály ke každé z lekcí – reklamy, letáky, rozhlasové a TV spoty.
Dále obsahuje praktické úkoly, které vám pomohou upevnit si nabyté znalosti.
O autorovi: Prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc. V 70. a 80. letech se zabýval využitím počítačů a statistickým zpracováním dat v aplikovaném i základním sociálně-ekonomickém výzkumu.V roce 1992 založil na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně Ústav veřejného mínění a marketingu a v letech 1993-1997 vedl Centrum rozvoje malého podnikání České republiky, vzniklé z podpory Kongresu USA. V roce 1994 založil s partnery z nizozemské Vysoké školy v Haagu Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Působí na Ústavu marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Přednášel na vysokých školách v zahraničí (Švédsko, Nizozemí, Bulharsko a Maďarsko). Vyučuje také na Divadelní fakultě Janáčkovy akademie muzických umění v Brně a na Brno International Business School. Je rektorem Soukromé vysoké školy ekonomické ve Znojmě.

3. vydání.
Číst víc
Počet stran
488
Vazba
pevná vazba
Rozměr
167×225 mm
Hmotnost
1428 g
Rok vydání
2011
Naše katalogové číslo
1154749
Jazyk
čeština
Nakladatel
CPRESS
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,0 / 5

4 hodnocení

2
1
0
1
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství CPRESS

Číst víc

„Nad kravincem se muškátu nedočucháš.“

Cirkus Humberto - Eduard Bass, 2017
Cirkus Humberto
Eduard Bass