Knihy
E-knihy

Štěstí doručeno

Pohled do budoucnosti firem, které vytvářejí štěstí, pak peníze

Vydavatel
PeopleComm, 2011
Překlad

Štěstí doručeno je příběhem organizace, která vznikla na zelené louce a dnes, po deseti letech existence, dosahuje obratu přes miliardu dolarů ročně...

Čti víc

349 Kč

Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize


Štěstí doručeno je příběhem organizace, která vznikla na zelené louce a dnes, po deseti letech existence, dosahuje obratu přes miliardu dolarů ročně. O internetovém prodejci obuvi Zapposu se hovoří jako o nejvíce “sexy” firmě dnešních Spojených států. Patří k rostoucímu počtu firem, které se začínají zaměřovat na štěstí svých zaměstnanců i zákazníků a jejich finanční výsledky tak díky tomu ohromují svět. Autora této knihy Tonyho Hsieha považují mnozí za nového Jacka Welche. Štěstí doručeno patří v oblasti byznysu od svého vydání mezi celosvětově nejčtenější knihy.

Z nášho blogu: Jak prodávat štěstí

Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Co si myslíme my

Bibiána Timková
Bibiána Timková
zaměstnanec/zaměsnankyně
23. listopadu 2014

Kniha Tonyho Hsieha nie je len o jeho ceste za hodnotami a peniazmi, je to vízia, ako by mohli vyzerať firmy budúcnosti. Dnes je doba, kedy sa strácajú hodnoty a všetci sa náhlia iba za peniazmi bez toho, aby boli naozaj šťastní. Ale táto kniha nie je o tom, ako byť šťastný. Je to o tom, ako zarábať peniaze a prinášať ľuďom spokojnosť. Príkladom je autor sám, ktorý sa vydal na cestu firemnej kultúry, ktorá sa zakladá na skutočných hodnotách. Len vďaka tomu môžu byť všetci šťastní – vedenie, zamestnanci aj zákazníci.
Cesta firmy Zappos nebola vždy taká jednoduchá. Od jej počiatkov a problémov až k fúzii s Amazonom. Autor nič netají a do publikácie prispeli aj samotný zamestnanci. Podáva akýsi návod, ako z firmy spraviť miesto, ktoré profituje, kde ľudia s radosťou pracujú a ktorá doručuje zákazníkom šťastie. Kniha je plná myšlienok, názorov a inšpirácií.
Knihu by som odporučila každému, kto vedie nejakú firmu alebo ľudí, ale aj zamestnancom, ktorí chcú na sebe pracovať a ktorí chcú z firmy, kde pracujú, spraviť prácu snov.

Čti víc

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

4,6 / 5

25 hodnocení

18
5
1
1
0

GIVT.cz, Barbora Říhová
15.8.2016

Tento příspěvek prozrazuje důležité momenty děje, proto je skrytý, abychom vám nepokazili zážitek ze čtení.

Nepochybně jedna z nejlepších knížek, co si můžete přečíst. Myslím to naprosto vážně. Bojíte se, že vás kniha o podnikání nebude bavit? No tak to se fakt pletete. Tony v ní popisuje svůj život už od dětství, kdy si na zahradě vytvořil farmu na žížaly, tiskl místní zpravodaj a prodával ho sousedům, a vůbec vymýšlel spoustu inovací - třeba systém jak oklamat rodiče, aby si mysleli, že 5 hodin denně cvičí na housle.
Zábavnou formou se snaží odhalit svůj pohled na podnikání a hlavně na to, co pro něj znamená štěstí - a rozhodně se mu to daří.
Co v knížce najdete - spoustu inspirace, nápadů, podnětů pro váš vlastní rozvoj, a taky dost zábavných pasáží :)
Co v knížce nenajdete - nudné byrokratické nebo pseudomotivační kecy.
Citát: “I thought about how easily we are all brainwashed by our society and culture to stop thinking and just assume by default that more money equals more success and more happiness, when ultimately happiness is really just about enjoying life.”
A co dokazuje, že Zappos má komunikaci se zákazníky na opravdu top úrovni? Třeba tenhle můj instagramový post, který mi hned komentovali :) https://www.instagram.com/p/BHeO7BxBg88/?taken-by=barbullin

P.S.: Nebojte se přečíst si knížku v angličtině, je to napsané "lidově" a čte se to moc pěkně :)
Čti víc
Zbyněk
15.7.2015
výborná knížka
Pokud chcete přečíst příběh úspěšného businessmana, který dokázal vybudovat fungující kolos s originální firemní kulturou, je to knížka právě pro Vás. Dozvíte se, že není jednoduché dosáhnout snadno úspěchu v zásilkovém prodeji. Není jednoduché ani nastavit a udržet přátelský přístup se všemi kolem firmy - zákazníky, zaměstnanci, dodavateli. Je to úžasná knížka, kterou jsem s velkou chutí přečetl a nechal se inspirovat.
Čti víc
miso
30.8.2014
Názor čitateľa
vyborna kniha o inovativnom, modernom a efektivnejsom sposobe riadenia firmy - a hlavne ludskejsom :))
Čti víc
Dalibor Cicman
Dalibor Cicman
27.7.2014
Učebnica orientacie na zákazníka
Celkovo je to inšpiratívna kniha, vďaka ktorej začnete niektoré veci úplne inak vnímať ako doteraz. (live-linku ako marketingový nastroj...) Skladá sa z 3 častí. 1 - Tonyho život pred Zapposom, 2 - začiatky Zapposu 3 - firemna kultura, marketing, sloboda v práci. Prvé 2 časti písané ako pútavý príbeh, od ktorého sa neodlepíte. V tretej odhaľuje know-how prečo je Zappos pokladaný za jedného z najobľúbenejších zamestnávateľov a firmu s najlepším prozákazníckym prístupom

Určite ju odporúčam každému zamestnávateľovi alebo podnikateľovi na internet.

Napísal som na túto knihu aj recenziu na svoj blog, ak by niekoho zaujímala ;) daliborcicman.com/stesti-doruceno-tony-hsieh-zappos-recenzia
Čti víc
18.1.2014
Názor čitateľa
Pútavé a rýchle čítanie. Málo motivačných žvástov, viac o pozadí vzniku výnimočnej značky. Daroval som už viackrát.
Čti víc
Roman
14.9.2013
Názor čitateľa
Veľmi poučné, škoda že sa Slovensko nachádza vo vývojovej etape doby ľadovej. ..
Čti víc
Honza
3.6.2013
Audiokniha

Tento příspěvek prozrazuje důležité momenty děje, proto je skrytý, abychom vám nepokazili zážitek ze čtení.

Kniha Štestí doručeno je velice poučná. Uvítal bych její převedení do Audioknihy, aby bylo i co poslouchat na dlouhých služebních cestách... :)
Čti víc