Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Strategie hodnotových inovací - Radim Vlček, Professional Publishing, 2011

259 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Strategie hodnotových inovací - Radim Vlček, Professional Publishing, 2011
Strategie hodnotových inovací - Radim Vlček, Professional Publishing, 2011

Strategie hodnotových inovací

Tvorba, rozvoj a měřitelnost inovací

Publikace, které se od vás dostává vaší pozornosti, patří k žánru té odborné literatury, ze které si vnímavý čtenář pro sebe vždy odnáší poznání, které mu nezřídka nabízí i... Číst víc

4,0 1 hodnocení
Nakladatel
Professional Publishing, 2011
Počet stran
196

Publikace, které se od vás dostává vaší pozornosti, patří k žánru té odborné literatury, ze které si vnímavý čtenář pro sebe vždy odnáší poznání, které mu nezřídka nabízí i nevšední odpovědi na jeho profesní otázky a problémy... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština

259 Kč

U dodavatele 2 ks
Posíláme do 4 – 5 dnů

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Rebel Moon: Zrozená z ohně - V. Castro, Fobos, 2024
Strategie hodnotových inovací - Radim Vlček, Professional Publishing, 2011
259 Kč

Více o knize

Publikace, které se od vás dostává vaší pozornosti, patří k žánru té odborné literatury, ze které si vnímavý čtenář pro sebe vždy odnáší poznání, které mu nezřídka nabízí i nevšední odpovědi na jeho profesní otázky a problémy. Řízení inovační aktivity firem nepatří k triviálním manažerským činnostem řídicích pracovníků jednotlivých stupňů řízení. Zvláště období globální recese let 2007 – 2010 prověřilo i naše podniky z hlediska jejich připravenosti a schopnosti adekvátními inovačními aktivitami hledat a nacházet řešení řady svých podnikatelských problémů. Opakované empirické průzkumy, provedené v souvislosti s výzkumným záměrem fakulty, nazvaným „Nová teorie ekonomiky a managementu organizací a jejich adaptační procesy“ MSM 613 843 9905, v rámci kterého také vznikl tento knižní počin, potvrdily, že k hlavním slabinám inovační výkonnosti našich firem patří špatné proinovační klima a nedostatek strategicky významných inovací. Jde o takové inovace, které včas reagují na krizí poodhalené nebo již i zřetelně artikulované potřeby a zakládají tak nový rozvoj a růst podnikatelských jednotek. Kromě autorovy spoluřešitelské účasti na řešení zmíněného výzkumného záměru to byla léta jeho výzkumného a pedagogického zaměření a spolupráce s praxí, která formovala jeho odborné názory na hodnotové inovace. Tato odborná aktivita se stala zdrojem autorových teoretických a metodologických poznatků, podpořených praktickými zkušenostmi.
Číst víc
Počet stran
196
Vazba
pevná vazba
Rozměr
176×250 mm
Hmotnost
519 g
ISBN
9788074310485
Rok vydání
2011
Naše katalogové číslo
107346
Jazyk
čeština
Nakladatel
Professional Publishing
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,0 / 5

1 hodnocení

0
1
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

„Správné chápání nějaké věci a nepochopení téže věci se vzájemně zcela nevylučují.“

Proces - Franz Kafka, 2022
Proces
Franz Kafka