Webová analytika 2.0

Kompletní průvodce analýzami návštěvnosti
Avinash Kaushnik  ·  Vydavatel: Computer Press, 2011

Překlad: Pavel Jašek, David Čepička

Objednejte si zboží celkem nad 999 Kč a poštovné máte zdarma!

Poštovné zdarma nad 999 Kč!

Při objednávce nad 999 Kč neplatíte v našem obchodě poštovné. Kompletní podmínky poštovného.

Naše cena:
561 Kč
Běžná cena:
590 Kč
Ušetříte:
5% (29 Kč)

Posíláme do pěti dní.



Přidat do wishlistu
Co je to wishlist?

Wishlist je seznam vašich tajných přání. Jediným kliknutím si do něj můžete ukládat tituly, které vás zaujaly a které byste v budoucnosti možná chtěli koupit pro sebe nebo své blízké. Pro používání wishlistu musíte být přihlášení.



Uloženo
Více doporučení

Lidé, kteří si koupili tuto knihu, si koupili také

Nahlásit chybu

O knize

Chcete také provádět strategická a obchodní rozhodnutí na základě analýzy reálných uživatelských dat a využít veškerá webová data na maximum? Nechte si poradit od propagátora analytiky společnosti Google – představí vám nové postupy, díky nimž dramaticky zlepšíte schopnost vaší organizace provádět rychlá a chytrá rozhodnutí.

Kompletní průvodce představuje revoluční analytické metody a modely kombinující jednoduché i výkonnější nástroje analytiky pro zpracování veškerých dat, experimentů i testování. Naučíte se, jak měřit, analyzovat a zacházet s nejrychleji se rozvíjejícími webovými technologiemi a trendy – včetně sociálních médií, videa, mobilních technologií a na zákazníky zaměřených online služeb. Autor poskytuje konkrétní, snadno pochopitelné, pokročilé metody, s nimiž dosáhnete vrcholu analytiky.
Naučíte se mimo jiné, jak:

* Stanovit ekonomické hodnoty webu a měřit konverze e-shopů, neziskových i firemních webů
* Profitovat z analýzy vyhledávání na webu, marketingu v PPC systémech i optimalizace pro vyhledávače (SEO)
* Stanovit relevantní klíčové indikátory výkonnosti (KPI) vaší organizace a vytvořit aktivní plán změny
* Správně využít analýzu Twitteru, YouTube, blogů, mobilů a online služeb
* Využít experimenty a testování k vytvoření webu orientovaného na potřeby uživatelů, a rychleji tak provádět jeho inovace
* Řešit ty nejtěžší výzvy, včetně multikanálové analytiky a atribuční analýzy multikanálových kampaní

Přiložené CD obsahuje více než 4 hodiny videopřednášek a rozhovorů, hodinu zvukových nahrávek a cenné prezentace, šablony a modely.

Computer Press

Další tituly vydavatelství

Renomované knižné nakladateľstvo počítačovej literatúry a titulov z oblasti digitálnej fotografie s tradíciou od roku 1994 je dominantným lídrom na trhu v odboroch počítačovej literatúry a digitálnej fotografie. V súčasnej dobe ponúka viac ako 1400 knižných titulov, ktoré pokrývajú kompletné spektrum počítačovej problematiky od začínajúcich užívateľov až po knihy pre IT profesionálov.

Nakladateľstvo svojou ponukou pohotovo reaguje na vývoj v oblasti IT a prichádza tak na trh s titulmi venovanými najnovším verziám produktov a najžiadanejších technológií. Nakladateľstvo Computer Press spolupracuje nielen s renomovanými českými autormi, ale aj s najväčšími zahraničnými vydavateľmi. Cieľom nakladateľstva je aj naďalej prinášať kvalitné, užitočné a moderné knihy a učebnice pre široké spektrum profesií a domácich užívateľov, reagujúce na najnovšie trendy v oblasti informačných technológií, digitálnej fotografie a príbuzných odborov. Nájdete tu tituly, ako 1001 tipov a trikov pro PHP, Jak myslí Steve Jobs či Joomla.

Více informací

Zařazené v kategoriích

Pokračovat ve čtení

Poslat doplňující údaje o knize

Podrobnosti

  • Originální název: Web Analytics 2.0 The Art of Online Accountability & Science of Customer Centricity
  • Příloha: CD-ROM
  • Počet stran: 456
  • Vazba: brožovaná
  • Rozměr: 167×225 mm
  • Hmotnost: 750 g
  • Jazyk: český
  • ISBN: 9788025129647
  • Rok vydání: 2011
  • Naše katalogové číslo: 101743


Hodnocení čtenářů a čtenářek       (hodnotili 2 lidé) Přidat hodnocení

Řekněte svůj názor na tento titul ostatním i vy!

Máte tuto knihu? Chcete se podělit o názor?

Podělte se o něj s ostatními čtenáři! Možná jim tak pomůžete při rozhodování.

1
Vaše hodnocení knihy
2
Chcete navrhnout další vaše oblíbené knihy? Klikněte.
3
4
Recenze a diskuse jsou službou pro návštěvnice a návštěvníky Martinus.cz. Příspěvky jsou zveřejněné obvykle do 24 hodin, vyhrazujeme si však právo neuveřejnit a vymazat zejména příspěvky, které:
  • jsou vulgární nebo urážlivé
  • nesouvisí s titulem nebo tématem
  • porušují nebo vyzývají k porušování autorských práv
  • odkazují na nabídku nebo webové stránky konkurence
  • obsahují jakékoli URL odkazy
  • nejsou podepsané
Michal Zuber
Michal Zuber
5. dubna 2015
     
Reagovat Ověřený nákup

Ověřený nákup označuje recenze od přihlášených uživatelek a uživatelů, kteří si koupili knihu u nás.

Skor uvod do analytiky -1

Suhlasim s Daliborom. Skor uvod do webovej analytiky. Pre mna najzaujimavejsie a takpovediac boli KPI (Key Performance Indicator), teda klucove indikatory vykonu. Vhodne pre tych, ktory nechcu googlit na webe po informaciach, ale chcu ziskat taky ten zaklad. (recenze z Martinus.sk) Zobrazit celou recenzi

Byla pro vás tato recenze přínosná?   (0)   (1)
Dalibor Cicman
Dalibor Cicman
27. července 2014
     
Reagovat

Úvod do webovej analytiky 5

Bestseller z odvetvia webovej analytiky od osoby, ktorá je pokladaná za najväčšie autority v obore.

Knihu by som nazval Úvod do webovej analytiky, pretože poskytuje komplexný prehlad o čom je tento obor ako k nemu treba pristupovať a riešiť veci. V knihe nieje spomenutý žiaden konkrétny postup ako v nejakom konkrétnom nástroji niečo merať skôr sa zameriava na definovanie, klasifikáciu a všeobecne pochopenie. Myslím, že je to celkom logicky krok, kedže webová analytika sa rýchlo vyvíja a za par rokov by bola neaktuálna.

Ako je z názvu jasné, zaoberá sa prístupom v WA 2.0, čiže nevyužívať komplexné nástroje (IBM-Cognos, Coremetrics, Unica, Adobe - SiteCatalyst...) ale prepájaním malých, lacných flexibilných nástrojov (Google analytics, Webtrends...) Je to o tkz. business intelligence rieseniach 2.0 nielen pre nadnárodné firmy, ale aj pre masy.

Čítal som pôvodnú verziu z 2007 v AJ a potom keď som ju videl v kníhkupectve v CJ bol som v šoku, že už existuje dostatok ľudí pre koho to vydať v CJ ale obávam sa že to je asi jediná kniha z tohto odvetvia v CJ. Každopádne stoji zato si ju precítat. Ak už v odvetví pracujete ponúkne vám v niektorých veciach iný pohľad a ak ešte nie tak je to asi prvá kniha kt. odporúčam precítať.
(recenze z Martinus.sk) Zobrazit celou recenzi

Byla pro vás tato recenze přínosná?   (5)   (0)
djkremik
djkremik
18. ledna 2015

Myslite ze pomoze adminovi pri sprave eshopu ktory ho živý aby dokázal zvýšiť jeho návštevnosť a konverziu eshopu? Dakujem

VISA MasterCard Platba24 Česká spořitelna MojePlatba Komerční banka ePlatby Raiffeisen Bank online převod GE Money Bank mPeníze mBank online převod Sberbank online převod Fio banka online převod ČSOB Poštovní spořitelna / Era PaySec Zuno Pay PayU