popis
Marketing ces...

Marketing cestovního ruchu   

Josef Zelenka  ·  Vydavatelství: Univerzita J.A. Komenského Praha, 2010
Běžná cena: 354 Kč
Naše cena: 336 Kč
Ušetříte:5% (18 Kč)
Poštovné zdarma nad 1490 Kč! Objednejte si zboží celkem nad 1490 Kč a poštovné zaplatíme za vás! (více)
Obvykle posíláme do 14 dní.

Detaily

  • 240 stran
  • brožovaná vazba
  • český jazyk
Více podrobností

Marketing cestovního ruchu   

Josef Zelenka  ·  Vydavatelství: Univerzita J.A. Komenského Praha, 2010
Obvykle posíláme do 14 dní.
Poštovné zdarma (při objednávce nad 1490 Kč)
Běžná cena: 354 Kč
Naše cena: 336 Kč
Ušetříte:5% (18 Kč)

Detaily

  • 240 stran
  • brožovaná vazba
  • český jazyk
Více podrobností

O knize

Předložené skriptum ve svém pojetí představuje komplexní náhled na marketing se speciálním zaměřením na oblast cestovního ruchu. Je zřejmé, že marketing jako věda i jako umění stále nabývá na svém významu v mnoha oblastech. Setkáme se s ním jak ve zcela tradičním pojetí představovaném obchodními, výrobními podniky a podniky služeb, tak i v méně tradičních oblastech, jakými jsou samosprávné činnosti (marketing obcí), politika (marketing politických stran a hnutí), sociální oblast (marketing neziskových organizací) a v neposlední řadě se rozvíjí i trend oborového marketingu, který představuje například právě marketing cestovního ruchu. Velmi dobře je k tomuto tématu rozpracována i jedna ze strategií zaměřujících se na cestovní ruch, kterou je výnosový management.

Autor zcela v souladu s moderním pohledem na marketing rozšiřuje základní soubor marketingového mixu z tzv. 4 P na 8 P, která se v současnosti považují například v oboru marketingu cestovního ruchu za standardní přístup. Obecně má skriptum vysokou odbornou úroveň, výrazně podpořenou mohutnou citací domácích i zahraničních autorů odborné literatury a celou řadou praktických poznatků a příkladů prezentovaných v případových studiích, které lze ze značné části připsat přímo autorovi skripta. Toto skriptum přináší velmi vhodné doplnění k publikacím zabývajícím se obecným marketingem.

Podrobnosti

  • Počet stran: 240 stran
  • Vazba: brožovaná vazba
  • Rozměr: 168×230 mm
  • Hmotnost: 390 g
  • Jazyk: český jazyk
  • ISBN: 9788086723952
  • Rok vydání: 2010
  • Naše katalogové číslo: 100790
Pomozte nám doplnit informace o knize

Poslat doplňující údaje o knize

Máte o knize více informací než je na této stránce, nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, pokud nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kniha: Marketing cestovního ruchu



Sdílet

Recenze (zatím nikto nehodnotil)

Řekněte svůj názor na tento titul ostatním návštěvníkům i Vy!

Máte tuto knihu? Četl jste ji a máte na ni svůj názor?Podělte se o něj s ostatními čtenáři! Možná jim tak pomůžete při rozhodování.
1 Vaše hodnocení knihy
2
Chcete navrhnout vaše další oblíbené tituly? Klikněte.
3
Odeslat recenzi
Odesláním příspěvku souhlasíte s našimi podmínkami používání služby recenzí.

Recenze a diskuse jsou službou pro návštěvníky Martinus.cz. Příspěvky jsou zveřejněny obvykle do 24 hodin, vyhrazujeme si však právo neuveřejnit a vymazat příspěvky, které:

  • jsou vulgární nebo urážlivé
  • nesouvisejí s titulem nebo tématem
  • porušují nebo vyzývají k porušování autorských práv
  • odkazují na nabídku nebo webové stránky konkurence
  • obsahují jakékoli URL odkazy
  • nejsou podepsány

Wishlist je seznam Vašich tajných přání. Jediným kliknutím si do něj můžete ukládat tituly, které Vás zaujaly a které by jste možná v budoucnu chtěli koupit pro sebe nebo své blízké. Pro používání wishlistu musíte být přihlášen.

Moje knihovna
Přihlaste se a můžete ihned začít hodnotit knihy jediným klikem a vytvořit si u nás vlastní knihovnu!
Co je moje knihovna?
Další knihy z této oblasti
Web ostrý jako břitva
Jan Řezáč
Naše cena: 591 Kč
Ukaž, co děláš!
Austin Kleon
Naše cena: 230 Kč
Jak drahé je zdarma?
Dan Ariely
Naše cena: 256 Kč
Marketing pro začátečníky
Miroslav Foret
Naše cena: 227 Kč
Moderní marketingová komunikace
Jana Přikrylová, Hana Jahodová
Naše cena: 398 Kč
Spodná vlna
Charlene Li, Josh Bernoff
Naše cena: 441 Kč
Webová analytika 2.0
Avinash Kaushnik
Naše cena: 561 Kč
Další knihy od autora
Naše cena: 206 Kč
Naše cena: 299 Kč
Naše cena: 274 Kč
Naše cena: 332 Kč
Naše cena: 274 Kč
Naše cena: 214 Kč
Naše cena: 233 Kč
Naše cena: 238 Kč
Naše cena: 225 Kč
všechny knihy




Nejprodávanější knihy za posledných 14 dní
Husitská epopej (1400 - 1415)
Vlastimil Vondruška
Naše cena: 338 Kč
Poirot: Vraždy s monogramem
Sophie Hannahová
Naše cena: 230 Kč
Summerhill
A.S. Neill
Naše cena: 369 Kč
Rytíř sedmi království
George R.R. Martin
Naše cena: 229 Kč
Fifty Shades Freed - Padesát odstínů svobody
E L James
Naše cena: 269 Kč



Známkou dobré knihy je, že se tím více líbí, čím starší se člověk stává. (Georg Christoph Lichtenberg )
Kávička