Knihy
E-knihy

Marketing cestovního ruchu

Předložené skriptum ve svém pojetí představuje komplexní náhled na marketing se speciálním zaměřením na oblast cestovního ruchu. Je zřejmé, že marketing jako věda i jako umění stále nabývá na svém významu v mnoha oblastech...

Čti víc

403 Kč

Běžná cena Běžně 424 Kč

Ušetříte 5%
Nestíháme do Vánoc :(

Posíláme do 10 dní

Doporučené tituly a kolekce

403 Kč

Více o knize

Předložené skriptum ve svém pojetí představuje komplexní náhled na marketing se speciálním zaměřením na oblast cestovního ruchu. Je zřejmé, že marketing jako věda i jako umění stále nabývá na svém významu v mnoha oblastech. Setkáme se s ním jak ve zcela tradičním pojetí představovaném obchodními, výrobními podniky a podniky služeb, tak i v méně tradičních oblastech, jakými jsou samosprávné činnosti (marketing obcí), politika (marketing politických stran a hnutí), sociální oblast (marketing neziskových organizací) a v neposlední řadě se rozvíjí i trend oborového marketingu, který představuje například právě marketing cestovního ruchu. Velmi dobře je k tomuto tématu rozpracována i jedna ze strategií zaměřujících se na cestovní ruch, kterou je výnosový management.

Autor zcela v souladu s moderním pohledem na marketing rozšiřuje základní soubor marketingového mixu z tzv. 4 P na 8 P, která se v současnosti považují například v oboru marketingu cestovního ruchu za standardní přístup. Obecně má skriptum vysokou odbornou úroveň, výrazně podpořenou mohutnou citací domácích i zahraničních autorů odborné literatury a celou řadou praktických poznatků a příkladů prezentovaných v případových studiích, které lze ze značné části připsat přímo autorovi skripta. Toto skriptum přináší velmi vhodné doplnění k publikacím zabývajícím se obecným marketingem.
Čti víc
Kupte společně
Marketing cestovního ruchu - Josef Zelenka
Management cestovní kanceláře a cestovní agentury - Jiří Sysel, Josef Zurynek
683 Kč
Ušetříte 36 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
240
Hmotnost
390 g
Rok vydání
2010
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Univerzita J.A. Komenského Praha
Rozměr
168×230 mm
ISBN
9788086723952
Naše katalogové číslo
100790

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

Kupte společně
Marketing cestovního ruchu - Josef Zelenka
Management cestovní kanceláře a cestovní agentury - Jiří Sysel, Josef Zurynek
683 Kč
Ušetříte 36 Kč